Güncelleme Tarihi:
Kocadon, yurtiçi ve yurtdışındaki fuarlarda yapılan tanıtımlarla, sezona geçmiş yıllara oranla yüzde 30 daha hareketli başladıkları belirtti, “Bodrum Yarımadası Tanıtma Vakfı’nın (BOYTAV) katkısıyla yıl içinde İskandinav ve Arap ülkeleri ile Türk Cumhuriyetleri’nde tanıtımlarımızı artırdık. Üçüncü yaş turist grubunu Bodrum’a çekebilmeyi başardık. Üçüncü yaş grubuyla Bodrum’da yaz sezonunu değil, kış aylarını ve bahar dönemini canlı tutmaya çalıştık” dedi.
Geçen yıl Bodrum’a 76 turist gemisi geldiğini hatırlatan Kocadon, şunları söyledi:
“Bu yıl 120 gemi Bodrum’a turist taşıyacak. Bodrum’u yeniden merak edilebilir, çekici, cazip, mutlu ve huzurlu bir tatil yapılabilir kent haline getirmeyi başardık. Son 30 yılda yapılamayanları, 2 yılda bitirdik. Tüm bu çabaların sonucu turizme yansıması olumlu oldu. Sezonu daha kaliteli turistle kapatmayı amaçlıyoruz.”