Güncelleme Tarihi:
SÜT ve et ürünleri sektöründe iddialı olan Yayla, kadın çalışanları, personel eşleri ve annelerle kalite kontroldeki işbirliğini kurumsal hale getirmeye karar verdi. Markanın annelerin beklentilerine daha fazla cevap vermesini hedeflediklerini belirten şirket yetkilisi Fulya Yasemin, “Yayla olarak tüm annelerle zaten güçlü bir bağımız var, bunu aktif bir iletişimle daha da geliştirmek hedefindeyiz” dedi.Yoğun bir pazar araştırmasının ardından bu adımı attıklarını belirten BEYS Marketing & Media Şirketi sahibi Burhan Gözüakça de, “Anneleri iletişim stratejisinde merkeze alma fikri yeni değil. Ama biz bu kampanya ile farklı bir şey yaparak klasik klişeleri kullanmadan, hiç bir gıda markasının cesaret edemediği oranda hedef kitlemize yoğunlaşıyoruz” diye konuştu.Anneler Departmanı‘na üye olan anneler sanal ortamda görüşlerini aktaracak. Ayrıca, belli aralıklarla bir araya gelecek olan anneler, müşteri memnuniyeti, kalite kontrol ve ürün geliştirmede etkin rol oynayacak.
EĞLENCELİ ANLATIM
Kampanya için çekilen TV spotunda Yayla Anneler Departmanı’nın görev aldığı farklı deney istasyonları kullanıldı. Süt ineklerinin casting usulü seçilme prosedürü gibi farklı sahnelerle, annelerin özenli çalışmaları abartılı ama eğlenceli bir yolla gösterildi. Yazılı basın için de, anneleri departmana üye olmaya çağıran bir motif kullanıldı.
MARKETLERDE 250 ÜRÜNÜ VAR
Merkezi Almanya’nın Krefeld kentinde bulunan Yayla-Türk GmbH, süt ve et ürünleri üzerine yoğunlaşmış bir işletme. 1970’li yıllarda kurulan Yayla, Almanya’daki en önemli Türk gıda şirketlerinden biri. Almanya çapında ve Avrupa’nın pek çok ülkesinde bayi ve temsilcilikleri bulunan Yayla, 250’den fazla ürünle marketlerde yer alıyor.