Güncelleme Tarihi:
İngiltere'de bir otel zinciri, iki bin kişi üzerinde bir anket yaparak tatilcilerin “en çok sinirini bozan” problemleri ortaya çıkardı. Ankete katılanların yüzde 69’u bir otelde en çok sinirlerini bozan şeyin “kaba resepsiyon görevlileri” olduğunu söyledi.
İkinci sırada ise tatilcilerin yüzde 45’inin otele giriş yaptıklarında “odalarının hala temizlenmekte olduğu ve daha bir süre hazır olamayacağını” duymaya tahammül edemedikleri yer aldı.
Ankette yüzde 38'le tatilcilerin en çok sinirini bozan üçüncü sıradaki şeyin, oteldeki kablosuz internet hizmetinin ücretli olması çıktı.
Açık büfelerde yeterince yemek çeşidi olmaması da bir diğer rahatsız edici unsur.
Otelin sahile reklamlarda gösterilenden daha uzak olması da turistlerin canını sıkan şeylerden biri.
Anketi gerçekleştiren otel zincirinin sözcüsü Mike Denoma konuyla ilgili yaptığı basın açıklamasında “Araştırmamız bize bu çağda hala müşterilerden internet ücreti almanın kabul edilemez olduğunu gösterdi. Çoğu turist için tatil sırasında internet erişimine sahip olmak vazgeçilmez bir şey” dedi.
http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/79019/2/1/25765302/tatilde-en-cok-neye-sinir-oluyoruz