Mükemmel nedir, bakış açısına göre değişir

Güncelleme Tarihi:

Mükemmel nedir, bakış açısına göre değişir
Oluşturulma Tarihi: Kasım 21, 2007 01:15

Haberin Devamı

Dünyanın en büyük bankalarından birisi olan HSBC Bank, müthiş bir reklam kampanyasına imza attı. Londra'nın en işlek havalimanı Heathrow'un reklam panolarının tamamını satın alan banka, ayakta alkışlanacak bir reklam kampanyası yaptı. Reklam panolarında ilginç, ilginç olduğu kadar da yolcuları cezbeden çalışmalar yer aldı.

İşte deha ürünü reklam kampanyasından kareler...

70 MİLYON KİŞİ UÇUYOR

Heathrow Havalimanı dünyanın en yoğun havaalanlarından biri. Heathrow’da yılda yaklaşık 70 milyon kişi yolculuk yapıyor. İki pistte ortalama 500 bin uçuş gerçekleştiriliyor. Havaalanı toplam iki pist, dört terminalden oluşuyor. Toplam 4 milyar 800 milyon sterlin(Yaklaşık 12 Milyar YTL) tutarındaki beşinci terminal 2008’de açılacak. Heathrow’da şu anda mevcut olan iki pistte yetersiz bulunuyor ve genişletme planı yapılıyor. 7 milyar sterline mal olması beklenen ve 2020 olarak düşünülen üçüncü pist için çalışmalar ise sürüyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!