Güncelleme Tarihi:
Mainz Başkonsolosluğu, 1 Mart’tan itibaren askerlik, noter, nüfus ve vatandaşlık hizmetlerinde randevu sistemine geçme kararı aldı.
Bu uygulamayla işlem için gidenlerin bekleme süreleri kısalacak ve daha kaliteli hizmet verilecek.
Askerlik, noter, nüfus ve vatandaşlık hizmeti için konsolosluğa gidecek vatandaşlar; e-pasaport başvurularında da kullanılan www.konsolosluk.gov.tr adresindeki randevu modülünden almaları gerekiyor.
Sistemin verimli ve aksamadan işletilmesi için başvuru sahibinin, her işlem için ayrı randevu alması şart.
Mainz Başkonsolosluğu’ndan yapılan açıklamada, “Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında E-Konsolosluk web sitesinden (www.konsolosluk.gov.tr) bilgi almaları, yardıma ihtiyaç duymaları durumunda ise telefon (+49-6131-982 60 17) ve e-posta (konsulat.mainz@mfa.gov.tr) aracılığıyla Başkonsolosluğumuza ulaşmaları mümkündür" denildi.