Güncelleme Tarihi:
Frankfurt Başkonsolosluğu, 15 Şubat’tan itibaren noterlik ve askerlik hizmetlerinde randevu sistemine geçme kararı aldı. Diğer işlemlerde de bu yıl içinde randevu sistemine geçilmesi planlanıyor.
Bu uygulamayla işlem için gidenlerin bekleme süreleri kısalacak ve daha kaliteli hizmet verilecek.
Noterlik ve askerlik hizmeti için konsolosluğa gidecek vatandaşlar, e-pasaport başvurularında da kullanılan www.konsolosluk.gov.tr adresindeki randevu modülünden almaları gerekiyor.
Sistemin verimli ve aksamadan işletilmesi için başvuru sahibinin, her işlem için ayrı randevu alması şart.
Frankfurt Başkonsolosluğu’ndan yapılan açıklamada, “Başvuru sahiplerinin gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında www.konsolosluk.gov.tr adresindeki web sayfasından bilgi almaları, tereddüt oluşması halinde telefonla veya konsulat.frankfurt@mfa.gov.tr adresine e-posta göndererek doğrudan başkonsolosluğumuza ulaşmaları mümkündür” denildi.