Güncelleme Tarihi:
Midas'tan sorunla ilgili şu açıklamalarda bulunuldu;
"Saat 15.06'dan bu yana uygulamaya erişimde sorun yaşıyoruz. Ekiplerimiz sorunu en kısa sürede çözebilmek için elinden geleni yapıyor. Destek olmamızı istediğin her konuda 0850 241 2 241 numaralı Destek Hattımızdan bize ulaşabilirsin.
Sorunun sebebini tespit ettik. Ekiplerimiz en hızlı şekilde çözebilmek için çalışıyor. Sorun çözüldüğünde bilgilendirme yapacağız.
Uygulamaya erişimle ilgili yaşadığımız sorun devam ediyor. Ekiplerimiz sorunu gidermek için çalışıyor. Bakiye ve hisselerinin güvende olduğunu bilmeni isteriz. Yaşattığımız kötü deneyim için özür dileriz. Çözüm ile ilgili gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz.
Uygulamaya erişimle ilgili yaşadığımız sorun, veri merkezi sağlayıcılarımızdaki kesintiden kaynaklanıyor. Sorunu çözebilmek için veri merkezi partnerlerimizle iş birliği halindeyiz. Çözümün gece yarısına kadar süreceğini öngörüyoruz. Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğiz.
Veri merkezi partnerlerimiz Glass House Cloud ve KKB (Kredi Kayıt Bürosu) veri merkezlerinden gelen ilk bilgilere göre veri merkezindeki kesintinin sunucu kaynaklı olduğu bildirildi.
Sorun çözüldüğü anda Midas’a erişebilecek, tüm hisse ve bakiyelerini görüp kaldığın yerden işlemlerine devam edebileceksin. Glass House Cloud ve KKB veri merkeziyle yürüttüğümüz çalışmalar devam ediyor.
KKB (Kredi Kayıt Bürosu) veri merkezinde yaşanan sunucu arızaları ile ilgili ortak çalışmalarımız devam ediyor. Arıza, sunucu soğutucuları ile ilgili bir problemden kaynaklanıyor. Arızanın giderilmesi için iş birliğine devam ediyoruz.
Sorun yaşayan kullanıcılarımızın mağduriyetlerini gidermek adına gerekli aksiyonları alacağız."