Whitepaper‘da, Hamster Kombat’ın 300 milyon kullanıcıya sahip olduğu ve “kripto tarihinin en büyük airdrop’unu” gerçekleştireceği iddia ediliyor. Dokümanda, yaklaşan token airdrop’unun %60’ının oyunculara ayrılacağı, geri kalan kısmının ise piyasa likiditesi, ekosistem ortaklıkları ve hibeler, takım ödülleri ve diğer amaçlar için kullanılacağı belirtiliyor.
Geliştiriciler, projenin yatırım şirketleri veya risk sermayedarları tarafından desteklenmediğini, bu sayede olası bir “satış baskısından” kaçınıldığını vurguluyor. Ayrıca, Hamster Kombat’ın şu anda kârlı bir iş olduğunu ve faturaları ödemek için takım token tahsislerini satmaya gerek olmadığını ifade ediyorlar.
Beyaz kağıtta HMSTR token’ı için belirli bir lansman tarihi belirtilmese de token tedariki hakkında ayrıntılar veriliyor. Belgede, Hamster Kombat ekibinin tüm token’ları aynı anda piyasaya sürmeyeceği veya hepsini oyunculara sunmayacağı bilgisi yer alıyor.
Ekip, airdrop’u “mevcut oyunun çok ötesine uzanacak bir Hamster ekosistemi inşa etmenin ilk adımı” olarak tanımlıyor ve oyunun 190 ülkede günlük 50 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını açıklıyor.