Güncelleme Tarihi:
Akbank mobil ve internet bankacılığında yaşanan sorunun ardından bankanın müşterileri konu hakkında araştırmalarda bulunuyor. Bir çok müşteride sorun giderilirken, 'İşleminizi geçici bir süre gerçekleştiremiyoruz ve İşleminiz yoğunluktan dolayı gerçekleştirilemiyor' uyarısı ile karşı karşıya kaldı.
Yaşanan problemin ardından Akbank'tan resmi açıklama geldi.
AKBANK'TAN AÇIKLAMA
Akbank, mobil internet bankacılığında yaşanan yavaşlamayla ilgili açıklama yaptı. Akbank'tan yapılan açıklama şöyle:
"Akbank Mobil'de yaşanan kısa süreli kısmi yavaşlama giderilmiş olup, hizmetlerimiz tüm kanallarımızdan devam etmektedir"
NE YAŞANMIŞTI?
AKBANK MOBİL ÇÖKTÜ MÜ?
Akbank mobil çöktü mü, sorun mu var sorusunun yanıtı banka müşterileri tarafından araştırılırken, konu hakkında mobil uygulamayı açanlar, yoğunluk nedeniyle sadece kısa bir süre işleminizi gerçekleştiremiyoruz bildirimi alıyorlar.