Yoğurtlu dondurma satacak

Güncelleme Tarihi:

Yoğurtlu dondurma satacak
Oluşturulma Tarihi: Nisan 26, 2010 09:43

Türkiye'nin ünlü dondurma markası MADO, ürün yelpazesine yoğurtlu dondurmayı da ekledi. Yeni

Haberin Devamı

Bugüne kadar ağırlıklı olarak meyveli olmak üzere 80'e yakın dondurma çeşidi üretimi gerçekleştiren MADO, yaz sezonunda yoğurtlu dondurma ile farklı damak zevklerine hitap edecek.

18 yıl önce geleneksel dondurmayı endüstriyel üretimle birleştiren MADO özellikle ürün portföyündeki çeşitlilikle tanınıyor.

MADO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Ar-Ge Yöneticisi Erdal Kanbur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yeni sezondaki en gözde ürünün yoğurtlu dondurma olacağını söyledi.

Farklılık yaratmak ve ürün çeşidini geliştirmek amacıyla 7 yıl önce oluşturdukları Ar-Ge biriminde yılda ortalama 4 milyon dolarlık yatırım gerçekleştirdiklerini vurgulayan Kanbur, şöyle konuştu:

“Biz dondurmanın içinde doğduk. Dedem ekmek arası dondurma yapar yerdi. Ben elime geçen her şeyi dondurma yapmazsam rahat edemem. Farklı damak zevklerine hitap eden dondurmalar üretmeye devam edeceğiz. Firma olarak her yıl bir üründe yoğunlaşıyoruz.

Ben bun sanatçıların çıkarttıkları albüme benzetiyorum. Sanatçılar hazırladıkları albümdeki bir parça ile çıkış yakalamak ister. Bizimki de bir nevi buna benziyor. Bizler de sanatkarız. Dondurmanın sanatkarıyız. Dolayısıyla her yıl kendimize bir hedef koyarak yeni ürün geliştirme gayreti içerisinde oluyoruz.”
Kanbur, konseptlerin değiştiğini, çağa ayak uydurmak zorunda olduklarını belirterek, yoğurtlu dondurmayı Avrupa ve Uzak doğu pazarında müşterilerin beğenisine sunacaklarını ifade etti.

“KALORİSİ DÜŞÜK DONDURMA”

Kanbur, yağsız yoğurttan yaptıkları bu yeni ürünün kalorisinin diğer ürünlere göre daha düşük olduğunu, bu nedenle sağlıklı beslenenler ve diyet yapanların damak tadına uygun olduğunu vurguladı.

Yeni ürünün başta Türkiye'deki MADO kafelerde olmak üzere yurt dışındaki mağazalarında da yer alacağını, her mevsime uygun yeni dondurma çeşitleri üzerinde çalıştıklarını dile getiren Kanbur, şunları anlattı:

“Türkiye'de dondurma satışı alışkanlığını değiştirmek istiyoruz. Ülke olarak kişi başına 1.3 litre dondurma tüketiyoruz. Gelişmiş ülkelere baktığımızda ise bizim neredeyse 10 katımıza ulaşıyor. Onun içindir ki kış aylarında da dondurma yeme alışkanlığı oluşturmak için tahin, incir sosu, kabak tatlısı, ekmek kadayıfı gibi kış tatlılarıyla dondurmayı birleştiriyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!