Yeni trend katkısız ürünler

Güncelleme Tarihi:

Yeni trend katkısız ürünler
Oluşturulma Tarihi: Ekim 14, 2015 10:30

Dünyanın en büyük Genel Gıda ve Tatlar Fuarı (Allgemeine Nahrungs- und Genussmittelaustellung) Anuga, bugün rekorla kapanıyor.

Haberin Devamı

İlki 1919 yılında Stuttart’ta başlatılan Anuga’ya bu yıl 108 ülk

Yeni trend katkısız ürünler
eden 7 bin 63 firma katıldı. Fuarda, zamanla yarışan çalışanlar için kolay hazırlanıp çabuk tüketilebilecek ürün çeşitleri de büyük ilgi gördü.
Yiyecekler ve içeceklerin yolda, elde tüketilmesini kolaylaştıracak yeni malzemeler ilgi kaynağı oldu. Hasattan sonra hemen dondurulan yiyecekler, gurme ürünleri ve helal özelliği taşıyan yiyecekler de fuarın gözdesiydi.

Yeni trend katkısız ürünler


Fuarda ayrıca besini özel kılan, laktoz, glikoz gibi özellikler içermeyen ‘Free-Form’ türü katkısız ürünler de en çok dikkat çeken gıdalar arasındaydı.

Haberin Devamı

Yeni trend katkısız ürünler


Almanya’da ilk ayda 82 milyar Euro

ALMAN Ticaret Birliği BVHL’nin verilerine göre Almanya’da yiyecek ve alkolsüz içecekler için her aile ortalama 296 Euro harcıyor. İlk ayda yüzde 2.1 düşüşle 82 milyar Euro kazanan 560 bin çalışanlı 5 bin 800 şirket, ikinci yarıda yeni trendlerle kazancını artırmayı planlıyor.

Yeni trend katkısız ürünler


Fuarda 300 Türk şirketi

FUARDA Türkiye’den 280, Almanya’dan katılan yirmi kadar Türk şirketi de sağlıklı ve kaliteli Avrupa normlarında paketlenmiş ürünlerle dikkat çektiler. Yeni pazara sürdükleri ürünleriyle de büyük ilgi gören Türk şirketleri, etnik pazarda boy gösteren Alman gıda devleriyle rekabetten çekinmediklerini söylüyorlar.

Yeni trend katkısız ürünler


El değmeden İşlenİyor

ÜRETİMİNİN yüzde 85’ini Avrupa Birliği ülkelerine ihraç eden Bursa merkezli Fine Food, bölgedeki verimli arazilerde ekilen brokoli, havuç ve bamyadan Brüksel lahanası ve enginara kadar onlarca farklı yiyeceğin hasat makineleriyle el değmeden işliyor.

Haberin Devamı

Yeni trend katkısız ürünler


Kamar helal piyasasında

ALMAN şirketler ise yeni ürünleriyle etnik pazara girmeye hazırlanıyor. Fuarda, Kamar markasını tanıtan şirket Avrupa’daki Müslüman topluluğun beklentilerine cevap verdiğini açıkladı. Doğu Almanya’da iki, Hollanda sınırında da bir üretim merkezi bulunduran Meemken şirketi, Almanya’da kaliteli et ürünleriyle tanınıyor. Şirket ‘Kamar’ markasıyla Müslüman topluluk için tavuk, hindi, dana ve sığır etinden sucuk ve salamlar üretmeye başladı. Şirket yetkilisi Maria Gehlenborg, üretim merkezlerinde biogas, geri dönüşümlü enerji kaynakları ve bio artıklarından elde edilen ısı ile üretim yaptıklarını, çevre sağlığına büyük önem verdiklerini söyledi. Kullandıkları etleri Almanya’da çiftçilerden aldıklarını belirten Gehlenborg, şunları söyledi: “Biz üretimin karbondioksitten yoksun olmasına özen gösteriyoruz. Enerji tasarrufu ve geleceğe yönelik üretim de çok önemli. Helal sertifikalı, Müslüman müşterilerimizin gönül rahatlığı ile tüketebileceği ürünlerimiz, boşluğa bir an olsun yer verilmeyecek şekilde takip edilebilecek şekilde hazırlanıyor. Kamar ürünleri Almanya’nın her noktasında bulunabilir.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!