Yeni moda çocuk motifleri

Güncelleme Tarihi:

Yeni moda çocuk motifleri
Oluşturulma Tarihi: Ocak 19, 2013 11:10

Birçok kişinin ilgi odağı olan kalıcı dövme, özellikle pop ve rock yıldızlarının vazgeçilmezi.

Haberin Devamı

Fakat reşit olmayan genç ya da çocuklar ise kalıcı dövme yerine kağıdın üstüne basılmış, suyla nemlendirilerek vücuda yapıştırılan geçici dövmeyi kullanıyorlar. Genelde yetişkinlerin kullandıkları abartılı motifler ya da Çince yazılmış yazıların modası çoktan geçti. Yetişkinler arasında da geçici dövme ve çocuk motifli dövmeler moda. Çocuklar için geliştirilen alaycı ya da komik ayıcık, kelebek gibi motifler gençler arasında yeni trend.

ÇOCUĞUMDAN ETKİLENDİM

Parfümerilerde satılan bu tarzda geçici dövme markaları arasında en önde ‘Tattyoo’ ya da ‘Tattly’ geliyor. Tattly markasının kurucusu Tina Roth Eisenberg çocuğunda kullandığı geçici dövme motiflerini hiç beğenmediği için bu konuda harekete geçtiğini söylüyor. Kendisi de sanatçı ve tasarımcı olan Eisenberg, daha sempatik bulduğu çizgi film kahramanlarının, logo ya da pop art tarzında motifler üretti. Üç yıl önce Chanel markası da kendi logosunun bulunduğu geçici dövme üretimine başladı. 50 Euro’dan satılan Chanel logolarının yanında Dior da kendi markasına ait takıların motiflerini bastırdı. Altın tozu kullanılarak üretilen dövmelerin fiyatı ise 120 Euro’dan başlıyor.

ARTIK ETKİLEYİCİ DEĞİL

Eski tip dövmelerin artık kimseyi etkilemediği, artık dövmelerin eskisi kadar ciddiye alınmadığı için eğlendirici motiflerin ön plana çıktığı belirtiliyor. Geçici dövmelerin moda olmasındaki bir diğer etken ise kısa süreliğine eğlenmek için yapıştırılan motiflerin uzun sürede utandırıcı etki yapabilme sorunu yaratması. Ünlü pop yıldızı Lady Gaga da geçici dövme akımına katıldı. Ünlü sanatçı geçen sene parfümü ‘Fame’nin tanıtımda kendisine geçici dövme yaptırmıştı. Fame parfümüyle birlikte de geçici dövme hediye ediliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!