Güncelleme Tarihi:
ALMAN otomobil firması Volkswagen ‘’Think Blue” ile uluslararası saygın "red dot Design Award“(red dot tasarım) , "iF communication design award“ (ürün tasarım), "Corporate Design Preis 2011“ (kurumsal tasarım) ve "Automotive Brand Contest 2011“ (otomotiv marka yarışması) adlı dört ödül birden kazandı. Volkswagen pazarlama müdürü Luca de Meo "Think Blue" (mavi düşün) konsepti ile Volkswagen çevre bilincini geliştirmeyi amaçlıyor” dedi. Ödüller Berlin Unter den Linden’deki Berlin Otomobil Forumu ‘’Think Blue Ideas”a verildi. Buradaki sergide ziyaretçiler, oyunlar aracılığıyla sorulardan oluşan bir parkurda Think Blue’nin sergilenen parçaları hakkında bilgi ediniyorlar. Think Blue ile Volkswagen, kişisel mobilite ve sürekli bir faaliyetin bir arada nasıl bir uyuma kavuşturulabileceği sorusuna cevap arıyor. Bu kapsamda çevreci teknolojiler ve verimlilik de “BlueMotion Technologies” alanına girerken elektrikli otomobiller, Quicar ve ham madde kaynaklarına özenli otomobil üterimi ‘’Think Blue Factory” gibi yeni mobilite konseptleri geliştiriliyor.