Güncelleme Tarihi:
Orka Group'tan, Tween'in, uzun zamandır Londra'da hedeflediği projelerini ger?ekleştirmeye başladığını ve Londra'nın "en önemli lokasyonu" olarak nitelendirilen Harvey Nichols'ta yer aldığı bildirildi.
A?ıklamada, 2011 yılında dünyanın ilk 10 markasından biri olma hedefiyle 2 senedir David Bradshaw'ın danışmanlığında hazırlanan Tween'in, dünyanın Dolce & Gabbana, Galliano Homme, Dsquared, Burberry, Etro, Kilgour, J. Maskey, Thom Browne gibi "en önemli markalarını bir araya getiren, kraliyet ailesi ve soyluların modayı takip ettikleri adres" olan Harvey Nichols'ta yerini alarak "bir ilki" ger?ekleştirdiği kaydedildi.
Tween'in Londra Harvey Nichols'un üst düzey yöneticileriyle yaptığı görüşmelerin nihai sonuca bağlandığı, Harvey Nichols'ta Ağustos ayından itibaren Tween'in koleksiyonlarının satışa sunulacağı aktarıldı.
"D?NYA MARKASI OLMA YOLUNDA ?NEMLİ KİLOMETRE TAŞLARINDAN"
Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar, konuya ilişkin değerlendirmesinde, dünya moda sektöründe seyirci değil, belirleyici bir oyuncu olmayı hedeflediklerini ifade ederek, Harvey Nichols'un kendileri a?ısından dünya markası olma yolundaki önemli kilometre taşlarından biri olduğunu vurguladı.
Arar, Harvey Nichols i?in satış görüşmelerinin sadece bir ay, altyapıya yönelik ?alışmaların ise 3 yıl sürdüğünü aktardı.
Bu yılın sonunda a?ılacak 2 mağazayla birlikte Londra'da 2010 yılına kadar 6 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirten Arar, ayrıca Manchester, Glasgow, Leeds, Liverpool gibi İngiltere'nin diğer önemli şehirlerine de yayılarak Birleşik Krallık'ta 2010-2011 yıllarına kadar 10 mağaza ve toplamda 100 satış noktasına ulaşarak tüm pazara yayılacaklarını bildirdi.
Osman Arar, "Harvey Nichols, Türk tekstil ve Türk moda tarihi i?in ?ok önemli bir adım. Dubai, Hong Kong ve İngiltere'deki diğer Harvey Nichols'lar i?in de görüşmelerimiz sürüyor. Muhtemelen buralarda da olacağız. Alıcıların hepsi birbirinden ayrı olarak gelip bizimle görüştü" diye konuştu.