Güncelleme Tarihi:
Türkiye’nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell, Bloomberg Businessweek dergisinin üniversite öğrencileri arasında yaptığı kapsamlı ankette “En Gözde 50 Şirket” listesinde ilk sıraya oturdu. Turkcell, geçen sene aynı ankette yine gençlerin “En Gözde Şirket”i olarak seçilmişti.
101 üniversiteden 14 bin öğrenci katıldı
Bloomberg Businessweek Türkiye'nin Realta Danışmanlık işbirliğiyle bu yıl üçüncüsü gerçekleştirdiği “Türkiye'nin En Gözde Şirketleri” araştırmasına 101 farklı üniversitede öğrenim görmeye devam eden 14 bin 215 öğrenci katıldı. Araştırma ile üniversite öğrencilerinin nasıl bir şirkette çalışmak istediklerini ve değişen tercihlerini ortaya koyma hedefi belirlenmişti.
“Gençlerin beklentilerine karşılık veriyoruz”
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv “Bu güzel sonuç teknolojide lider ve kurumsal kültüre sahip bir şirket olarak gençlerin beklentilerine karşılık verdiğimizin göstergesidir. Turkcell olarak gençlerden çıkacak fikirleri, onların yaratıcı güçlerini çok değerli buluyoruz. Onlarla bir araya gelebilmek, tanışmak için fırsatlar yaratıyoruz. Turkcell’in gençlerin gönlünde ilk sıraya yerleştiklerini bilmek bizler için çok değerli ve motive edici. Hep birlikte Türkiye’yi ve Turkcell’i daha ileri noktalara onlarla birlikte taşıyacağız” dedi. Ciliv, “Yeni nesil kendilerini her alanda geliştiren ve teknoloji dünyasındaki gelişmeleri günlük hayatlarında yakından hisseden, yaşayan gençlerden oluşuyor. Teknolojide lider ve müşteriye değer odaklı bir şirket olarak gençlerin beklentilerine karşılık verdiğimizi görmek ve onlar tarafından örnek gösterilmek beni çok mutlu ediyor” şeklinde konuştu.
Okul olmayı başarabilen şirket
Bloomberg Businessweek, gençlerin “En Gözde 50 Şirket” listesinde en üst sıraya yerleştirdiği Turkcell için “Hem okul olmayı hem de genç kalmayı başarabilen bir şirket. Birinciliği getiren de ikisinin arasındaki doğru formülü yakalamış olması. Turkcell gençlere yatırım yapmaktan çekinmiyor. Üstelik bunu somut projelerle ve öğrencilere birebir dokunarak yapıyor. Bu özelliklerin yanı sıra Turkcell sosyal medyayı en etkin kullanan şirketlerden biri” değerlendirmesini yaptı.
4 yıldır Capital Dergisi tarafından “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketi” seçilen Turkcell, geçen yıl da Bloomberg Businessweek tarafından gençler arasında yapılan ankette “Türkiye’nin En Gözde Şirketi” seçilmişti. Aynı zamanda Kariyer Dergisi tarafından “En Çok Başvuru Yapılan Şirket” ödülünü de almıştı.