Güncelleme Tarihi:
Açılış konuşmasını yapan Volkswagen Pazarlama Müdürü Markus Wiedmann, “Bu toplantıyı ‘Volkswagen Türkçe konuşuyor’ kampanyası kapsamında gerçekleştiriyoruz. Bu proje Almanya’da yaşayan ve Türkçe konuşan toplumu hedef alıyor.
Amacımız, Volkswagen markasını, ürünlerimizi Türklere yaklaştırmak. Satış noktalarında Türkçe konuşan çalışanlarımızla, Türk hedef kitlesine en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. Projemizin, aynı zamanda iki toplumun uyumuna da katkı sağladığına inanıyoruz” dedi.
Vokswagen Automobile Frankfurt’un farklı kökenlerden gelen genç kadrosunun pekçok farklı milletleri birleştirdiğini dile getiren Wiedmann, “32 Türk kökenli çalışan, hem şirketin çeşitli alanlarda çalışıyor, hem de Volkswagen Automobile Frankfurt GmbH’nın başarısına katkıda bulunuyor. Özellikle satış ve servis çalışanlarının Türkçe bilmesi, verdiğimiz hizmet açısından önemli rol oynuyor” diyerek, Mainzerlandstrasse’deki Volkswagen satış noktasında çalışan ve Türkçe konuşan 6 satış danışmanını tanıttı.
Frankfurt İş Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Huth, Volkswagen Automobile Frankfurt Personel Müdürü Achim Städtler ve Volkswagen AG işçi temsilcilerinden Ömer Köskeroğlu da toplantıda birer konuşma yaptılar.
“Yeni nesilleri yetiştirmek ve desteklemek bizim çok önem verdiğimiz bir konu” diyen Personel Müdürü Städtler, "Amaç mesleğe başlayanların arasından uygun olanları bünyemize almak. Bunun için iyi notlarla mezun olmak yetmiyor, ayrıca ürün ve şirkete olan ilgi ve kendini markayla özdeşleştirmek şart.
Mesleğin önemli yönlerinden olan sosyal beceri, ticari ve teknik temel anlayışını, gençlerle yaptığımız görüşmelerde belirliyoruz. Şirketimiz bünyesinde 1130 çırağa eğitim vermekten büyük mutluluk duyuyoruz. Bunların üçte biri ticari bölümde, üçte ikisi teknik bölümde yer alıyor. Aralarından 51 Türkçe konuşan meslek adayımız var. Gençlerimizi bekliyoruz, başvursunlar, onlara meslek olanağı sağlayalım" dedi.