Türkçe konuşan satış ekibine övgü

Güncelleme Tarihi:

Türkçe konuşan satış ekibine övgü
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 21, 2016 11:54

Volkswagen şirketinin ‘Eğitim perspektif oluşturur’ sloganı altında Frankfurt’ta gerçekleştirdiği toplantıda, Türkçe konuşan elemanlara büyük önem verildiği vurgulandı.Türk kökenli işadamlarının katıldığı toplantıda, yabancı kökenli gençlerin meslek eğitimi ile ilgili sorunlar ele alındı.

Haberin Devamı

Açılış konuşmasını yapan Volkswagen Pazarlama Müdürü Markus Wiedmann, “Bu toplantıyı ‘Volkswagen Türkçe konuşuyor’ kampanyası kapsamında gerçekleştiriyoruz. Bu proje Almanya’da yaşayan ve Türkçe konuşan toplumu hedef alıyor.

Amacımız, Volkswagen markasını, ürünlerimizi Türklere yaklaştırmak. Satış noktalarında Türkçe konuşan çalışanlarımızla, Türk hedef kitlesine en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. Projemizin, aynı zamanda iki toplumun uyumuna da katkı sağladığına inanıyoruz” dedi.

Türkçe konuşan satış ekibine övgü
Volkswagen Frankfurt Personel Müdürü Achim Städtler, Frankfurt İş Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Huth, VW Frankfurt Pazarlama Müdürü Markus Wiedmann, VWFrankfurt Satış Müdürü Andreas Junker, VW Frankfurt Satış Danışmanı Murat Aydın, VW AG İşçi Temsilcisi Ömer Köskeroğlu. (soldan sağa)

Haberin Devamı

Vokswagen Automobile Frankfurt’un farklı kökenlerden gelen genç kadrosunun pekçok farklı milletleri birleştirdiğini dile getiren Wiedmann, “32 Türk kökenli çalışan, hem şirketin çeşitli alanlarda çalışıyor, hem de Volkswagen Automobile Frankfurt GmbH’nın başarısına katkıda bulunuyor. Özellikle satış ve servis çalışanlarının Türkçe bilmesi, verdiğimiz hizmet açısından önemli rol oynuyor” diyerek, Mainzerlandstrasse’deki Volkswagen satış noktasında çalışan ve Türkçe konuşan 6 satış danışmanını tanıttı.

Frankfurt İş Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Huth, Volkswagen Automobile Frankfurt Personel Müdürü Achim Städtler ve Volkswagen AG işçi temsilcilerinden Ömer Köskeroğlu da toplantıda birer konuşma yaptılar.

“Yeni nesilleri yetiştirmek ve desteklemek bizim çok önem verdiğimiz bir konu” diyen Personel Müdürü Städtler, "Amaç mesleğe başlayanların arasından uygun olanları bünyemize almak. Bunun için iyi notlarla mezun olmak yetmiyor, ayrıca ürün ve şirkete olan ilgi ve kendini markayla özdeşleştirmek şart.

Mesleğin önemli yönlerinden olan sosyal beceri, ticari ve teknik temel anlayışını, gençlerle yaptığımız görüşmelerde belirliyoruz. Şirketimiz bünyesinde 1130 çırağa eğitim vermekten büyük mutluluk duyuyoruz. Bunların üçte biri ticari bölümde, üçte ikisi  teknik bölümde yer alıyor. Aralarından 51 Türkçe konuşan meslek adayımız var. Gençlerimizi bekliyoruz, başvursunlar, onlara meslek olanağı sağlayalım" dedi.

 

  

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!