Güncelleme Tarihi:
Hertha Berlin’in tesislerinde düzenlenen basın toplantısı sonrasında Berlin Kültür ve Turizm Ataşesi Özge Şahin ile Hertha Berlin’in genel menajeri Michael Preetz ve kulübün genel müdürü Ingo Schiller sözleşmeyi imzaladı.
Şahin, burada yaptığı açıklamada, Türkiye’nin, ülkeyi tanıtmak için dünyada çeşitli alanlarda reklam yaptığını, bu tanıtma çalışmalarını farklı alanlara kaydırmak için projeler yaptıklarını belirterek, "Biz insanların kalbine dokunacak şeyleri seçmeye çalıştık. Spor da bunlardan biri" dedi.
Almanya’da Hertha Berlin’i seçtiklerini ifade eden Şahin, Hertha Berlin’in önemli bir taraftar kitlesine sahip olduğuna işaret etti. Şahin, Hertha Berlin’in kendi sahasında oynayacağı 17 maçta Türkiye’yi tanıtma etkinliğinin düzenleneceğini vurgulayarak, bu etkinlikte 2 şanslı taraftarın ücretsiz Türkiye tatili kazanma şansı bulacağını söyledi.
Hertha Berlin takımının kış kampını Antalya’da yapacağını da ifade eden Şahin, sözleşmenin bu sezon için geçerli olduğunu sözlerine ekledi. Kulübün genel müdürü Ingo Schiller de "Tatil ülkesi Türkiye" olarak Türkiye’yi sponsor olarak kazandıkları için mutlu olduklarını dile getirdi.
Berlin’de çok sayıda Türk’ün yaşadığına dikkati çeken Schiller, ana sponsor ve forma sponsorluğunun yanı sıra, "exclusiv sponsorluğun" da bulunduğunu ve Hertha Berlin’in 8 "exclusiv sponsoru" bulunduğunu kaydetti.