Güncelleme Tarihi:
KOM Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi AŞ Pazarlama ve Satış Koordinatörü Demir Temurboğa, mayo ve i? ?amaşırı sektöründe Türkiye'nin tek ve en büyük tesisine sahip olduklarını, bu sayede de sektörün lideri konumunda bulunduklarını söyledi.
Kadın, erkek ve ?ocuğa yönelik koleksiyonlar ile ?amaşırdan mayoya uzanan geniş bir ürün yelpazesine sahip olduklarını belirten Temurboğa, Türk i? giyim ve mayo pazarına yön verdiklerini ifade etti.
Temurboğa, 2009 sezonu i?in hazırladıkları koleksiyonlarının tanıtımını Türkiye genelinde başlattıkları etkinliklerle sürdürdüklerini bildirdi.
Dünya moda merkezlerindeki gelişmeleri takip ettiklerini, iki İtalyan moda, bir Fransız i? giyim ile iki Türk tasarımcısının özgün yaratımlarıyla ürün gelişimini yönlendirdiğini vurgulayan Temurboğa, "Gü?lü bir tasarım ekibimiz var. Hem yurt i?inde hem de yurt dışında gü?lü tasarımcılarla ?alışıyoruz. Trendleri yakından takip edip gü?lü tasarımlarla piyasaya ?ıkıyoruz" dedi.
Temurboğa, 2009 yazı i?in hazırladıkları koleksiyonda 400 par?a bayan, 150 par?a erkek mayo ve bikinisi bulunduğunu belirterek, "?nümüzdeki yaz plajlar parlak kumaşlarla renklenecek. Sarı ve lila renkli mayolarla bikiniler 2009 koleksiyonunun gözdeleri olacak" diye konuştu.
Mayo ve bikini sektöründe dünya ?apında bir marka oluşturmanın avantajına sahip bulunduklarını anlatan Temurboğa, her yıl ortalama bir milyon par?a mayo ve bikini ürettiklerini ifade ederek, "Bunun yarısını aşkın bölümünü ihra? ediyoruz. İhracat pazar payımızın önemli bölümünü Avrupa Birliği (AB) ülkeleri oluşturuyor" dedi.
SEKT?R?N GELECEĞİ
ABD'de yaşanan finansal mali krizin sektörü zorladığını da ifade eden Temurboğa, şöyle konuştu:
"Bu dönemde daha akılcı ?özümler getirebilenler, müşterisini dinleyenler, ihtiyacına uygun ürün ve servis geliştirebilenler daha başarılı olacak. Bu a?ıdan bakınca yaşanan küresel mali krizin bizim a?ımızdan faydalı olacağını düşünüyorum. Çünkü, şirket olarak daha organize ve sektörün ötesindeyiz. Bu nedenle mali krizi fırsata ?evirebileceğiz."