Paparazi programı, paralı röportajın kurbanı oldu

Güncelleme Tarihi:

Paparazi programı, paralı röportajın kurbanı oldu
Oluşturulma Tarihi: Kasım 14, 2011 18:08

İspanya’nın en ünlü paparazi programlarından ”La Noria”, İspanyol toplumunun hassasiyetle yakından takip ettiği, kayıp bir kız olayında, zanlılardan birinin annesiyle paralı röportaj yapmasından dolayı büyük tepki alırken, 20’ye yakın firma programa verdiği reklamları geri çekti.

Haberin Devamı

Sevilla kentinde Ocak 2009’da kaybolan ve öldürüldüğü tahmin edilen 17 yaşındaki Marta adlı kızın davasında sanık gençlerden birinin annesiyle para karşılığı röportaj yaptığı ortaya çıkan ”La Noria” programı, internette başlatılan karşıt kampanyalarla neredeyse tüm reklamlarını kaybetti.

Röportaj için zanlının annesine 9 bin ila 10 bin avro para ödendiği iddia edilirken, ”La Noria” programının yayımlandığı Telecinco adlı özel televizyon bunu ne yalanladı ne de doğruladı. Çok sayıda ünlü marka, cumartesi geceleri yayımlanan ve 4 saatten fazla süren programdan reklamlarını geri çekerken, bunun televizyon kanalına verdiği zararın 500 bin avroyu bulduğu iddia ediliyor.

”La Noria”nın sunucularından Jordi Gonzalez, reklam kayıplarına, rakip özel televizyonlar tarafından Telecinco’ya karşı yürütülen kampanyaların sebep olduğunu savunurken, söz konusu sanığın annesine başka kanalların da paralar ödediğini, ancak bunu ispat edemeyeceğini söyledi. ”La Noria”, geçen cumartesi günkü programında sadece 5 dakikalık reklam yayımlayabildi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!