Güncelleme Tarihi:
GEÇEN cuma-cumartesi gecesi, diğer şirket uçaklarında olduğu gibi, XQ 839 No’lu Nürnberg-İzmir uçağı da, bagajsız uçtu. Aksaklığın nedeni, havaalanındaki personel eksikliği ve bagaj ayırma sistemindeki teknik bir sorun olduğu söylendi. Tatilciler, tatillerinin başlangıcını kesinlikle böyle hayal etmediklerini anlattılar. Cumayı cumartesiye bağlayan gece, Nürnberg Havalimanı’nda, kaos hüküm sürdüğünü belirten Nurcan Gelgeç adlı yolcu, “Ücret karşılığında yer ayırtan konukların bir kısmı yerlerini alamadı çünkü check-in yaptıklarında başka birine verildiği söylendi. 5 günlüğüne tatile çıkmıştık. 3 gün geçti hâlâ bagajımız gelmedi” diye konuştu.