Güncelleme Tarihi:
Becel sponsorluğunda "Kalbini Sev" ?ağrısı yapılan ve herkesi kırmızı giymeye davet eden kampanya ile Mudo'nun işbirliğinin duyurulması amacıyla düzenlenen toplantıda, Mudo Mağazacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdülkadir Yal?uva, Mudo olarak bir?ok sosyal sorumluluk projesini desteklediklerini söyledi. Türk Kardiyoloji Derneği ve Becel'in birlikte yürüttüğü kampanyanın önemli bir bilin?lendirme ?alışması olduğuna inandıklarını kaydeden Yal?uva, "Mudo mağazalarında 'Kalbini Sev Kırmızı Giy' projesi i?in hazırlanan özel reyonlarla bilin?li ve duyarlı Mudo müşterisinin dikkatini kalp sağlığına ?ekmeyi hedefliyoruz" dedi.
Kampanyaya Becel markasıyla destek olan Unilever Pazarlama Direktörü ?zgür Kölükfakı ise, kısa sürede etkili bir bilin?lendirme kampanyası başlattıklarını ve hedeflerinin daha fazla kişiye ulaşmak olduğunu ifade etti. Mudo'nun kampanyaya, İstinye Park Mudo City mağazasında hazırladığı kırmızılı tasarımlarıyla destek olduğu i?in büyük mutluluk duyduklarını belirten Kölükfakı, kalp sağlığı konusunda toplumu bilin?lendirmek i?in ?alışmalarının devam edeceğini söyledi.