Güncelleme Tarihi:
ALINACAK önlemler arasında, havalimanlarında idari işler yapan 500 çalışanın, sorunların üstesinden gelmek için alanda yardımcı olması sayılırken, yoğun düzeyde hastalık izinleri de göz önüne alındığında, sorunlar yine de hafiflemiş görünmüyor. Foerster, “Her bavul belli ki sahiplerine geri dönüş yolunu bulamayacak. Kayıplar bize ne kadar erken bildirilirse, bagajları bulmak o kadar kolay olur” diyor.
ÇAĞRI MERKEZLERİNE YÜZLERCE ÇALIŞAN ALINACAK
Düzensizlikler, iptal edilen uçuşlar sebebiyle, çağrı merkezlerinde saatler süren beklemeler oluştuğunu belirten Foerster, çağrı merkezlerindeki personel sayısını bu yıl içinde üç katına çıkarılmasının planlandığını duyurdu. Foerster ayrıca, biletler iade edildiğinde yolcuların genellikle paralarını en geç 7 gün sonra -pek çoğu daha da erken- geri alabileceklerini, gecikmeler için tazminat ödenmesi durumunda da, ödemeyi hızlandırmak için dijital seçenekler oluşturulduğunu söyledi. Foerster, uçuş rezervasyonu yaparken ön ödeme ilkesine yönelik eleştirileri ise reddetti: “Mevcut düzenleme, havayollarının uçağın kapasite kullanımını daha iyi planlamasına izin veriyor ve yolculara geniş bir yelpaze sunabiliyor. Ayrıca erken rezervasyon yaparsanız hem ucuza uçabilme avantıjından faydalanırsınız” dedi.