Güncelleme Tarihi:
KENDİSİYLE birlikte yüzlerce yolcunun da bavullarını alamaması üzerine konuyla ilgili bir araştırma yapan Şendöl, çalmadık kapı bırakmadığı halde bir türlü sorularına cevap verecek bir muhatap bulamadı. Yaklaşık üç hafta sonra kayıp bavulu kendisine teslim edilen Şendöl, izin yapacakların dikkatli olmalarını ve herhangi bir kayıp durumunda mağdur olmamaları için alınacak önlemler konusunda uyardı: ‘Hava yoluyla yolculuk yapacak yolcuların her bir bavuluna isim, soy isim, adres ve telefon numaralarını okunacak şekilde yazmaları oldukça önemli. İndikleri havalimanında bagajları gelmezse, kayıp bürosuna başvurmaları ve gerekli adres ve telefon numaralarını yazdırmaları, bagajın üzerindeki uçuş ekini ve uçuş barkodlarını teyit ettirmeleri, verilen bilgilendirme kağıdının üzerindeki telefon numarasını, isim, soy isim ve kayıp numaralarını kontrol edip, fotoğrafını çekip iyice saklamaları gerekmektedir. Ayrıca bagajın gönderileceği yerin adresi ve telefon numarası titizlikle verilmeli, kayıp kağıdının üzerindeki telefon numarasıyla diyalog kurulmalıdır. Bagaj izin süresi boyunca gelmez ve kimse aramazsa, havalimanında verilen kayıp belgesinin üzerindeki telefon numarasıyla diyaloğa geçilmeli ve bagajın gönderileceği yeni adres ve telefon numaraları verilmelidir.”
3 HAFTA SONRA BULUNDU
Şendöl’ün bavulun bulunması için araştırma yapan Uluslararası Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Öz de Sunexpress Halkla İlişkiler Sorumlusu Dicle Hanım’la irtibata geçti. Yapılan araştırmalar sonucunda yaklaşık 3 hafta sonra bavuluna kavuşan Tevfik Şendöl, şunları söyledi: “Bavulum Ankara’da ortaya çıktı. Ankara’dan Münih’e ve Münih’ten de evime bavulumun gönderilmesinde emeği geçen Uluslararası Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Öz’e ve Sunexpress Halkla İlişkiler sorumlusu Dicle hanıma teşekkürlerimi iletiyorum. Umarım bundan sonra kimse benim yaşadıklarımı yaşamaz ve herkes tatilinin tadını çıkarır.”