Güncelleme Tarihi:
İlk defa yapılan bu değerlendirmenin sonunda, sahip olduğu markalarıyla Swatch’ın yan kuruluşu Richemont gurubunun önde olduğu görüldü. Toplam değeri 22,81 milyar olan en değerli 20 saat markasını açıklayan Handelszeitung, ilk sırada 5,4 milyar değer biçilen Rolex’e yer verdi. 2. Sırada 3,05 milyar değer biçilen Omega ve 2,99 milyar değer biçilen Cartier ise 3. Sırada yer aldı. Böylece ilk 10 sıraya giren markalar şöyle oluştu:
1 – Rolex 5,4 milyar.
2 – Omega 3,05 milyar
3 – Cartier 2,99 milyar
4 – Patek Philippe 1,6 milyar
5 – Swatch 1,1 milyar
6 – TAG Heuer 876 milyon
7 – Longines 767 milyon
8 – Breguet 760 milyon
9 – IWC 746 milyon
10 – Chopard 713 milyon
Türkiye’de de adı sıkça anılan Patek Philippe saat firması ise bu sıralamada kendisine ancak 4. sırada yer bulabildi.