Güncelleme Tarihi:
HSBC'den yapılan yazılı a?ıklamada, bankanın, Banker Dergisinin "En büyük 500 finans markası" sıralamasında, en yüksek marka reytingi olan ü? "A" reytingi ile dünyanın en değerli bankacılık markası olduğu bildirildi.
A?ıklamada, her sektörden dünyanın en değerli markalarının belirlendiği Interbrand ?alışmasının ge?en yılki sıralamasında bir önceki yıla göre 5 sıra atlayarak 23. sıraya yerleşen HSBC'nin, ?alışmada yer alan 40 şirket arasında en yüksek performans gösteren ikinci şirket de olduğu belirtildi.
HSBC Grup Pazarlama Başkanı Chris Clark konuya ilişkin değerlendirmesinde, 10 sene gibi bir süre i?inde HSBC'nin ?ok gü?lü bir varlık olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:
"Markamızın gücünden destek alarak gelişmekte olan pazarlara odaklanacağız. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren bir?ok müşterimiz, gün ge?tik?e daha fazla uluslararası boyuta sahip hizmet ve ?özümler arıyor. Bu konuda onlara en etkin şekilde hizmet verebilecek konumdayız ve güvenilir markamız sayesinde gelişen trendlere en kısa sürede adapte olabiliyoruz."
Müşterilerinin uluslararası boyutlu ?özüm ve hizmet beklentisini karşılama kapasitelerine en iyi örneğin, ge?en yıl Eylül ayında piyasaya sunulan "HSBC Premier" olduğunu belirten Clark, HSBC Premier'in sürekli kendini geliştiren markalarını en iyi temsil eden ?alışma olduğunu aktardı.
Clark, "Premier müşterilerimiz artık 37 değişik ülkede hesap a?abilmektedir. Bizler de şube ağımız ve kendilerine müşteri memnuniyetine adamış olan müşteri ilişkileri müdürlerimiz sayesinde dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar bu müşterilerimize yardımcı olabiliyoruz" dedi.
Banker Dergisi Yazı İşleri Müdürü Brian Caplen da bankaların her ge?en gün markalarının değerinin ve bu değerin tüm faaliyetlerinde ve tüm coğrafyalarda ne kadar etkili olduğunun daha fazla bilincine vardıklarını vurguladı.