Güncelleme Tarihi:
Kültür ve Turizm Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamaya göre, W&V’nin mart sayısında yapılan değerlendirmede, Türkiye’nin ‘Hiç Bitmeyen Masal’ sloganlı dış tanıtım kampanyasında kullandığı afişi, ikinci oldu. Dergi, 1 milyon 100 bin online ziyaretçisiyle geniş okuyucu kitlelerine ulam şarak, özellikle reklam ajansları, medya şirketleri ve reklam verenler tarafından takip ediliyor.
Turizm sektörünün önemli dergilerinden olan ve her hafta en başarılı reklam çalışmalarının listesini hazırlayan W&V, bu reklam ve başarı analizleri için ‘Psikometre- Testi’ olarak adlandırılan reklamkamu yoklama sistemlerini baz alıyor. Dergi, Türkiye’nin Kapadokya motifli afişine ikincilik ödülünü ve başarı sıralamasını, 120 kişiye, 16 farklı reklam afişi göstererek ‘beğenilme ve akılda kalma’ oranlarına göre belirledi.