Hedef 1 milyon forma

Güncelleme Tarihi:

Hedef 1 milyon forma
Oluşturulma Tarihi: Eylül 02, 2014 16:50

Göğsüne reklam almayan ve ‘En büyük sponsorumuz taraftarımız’ sloganıyla yeni sezon formalarını satışa çıkaran Fenerbahçe, 46 günde 122 bin adet satışa ulaştı. Geçen sezonun aynı dönemine göre yüzde 132’lik bir artış kaydeden sarı lacivertliler rekora doğru koşuyor.

Haberin Devamı

2014-2015 sezonu formalarını ‘Dünya Fenerbahçeliler Günü’ olarak kabul edilen 19 Temmuz’da piyasaya süren F.Bahçe’de satışlar rekora koşuyor. İngiliz Daily Mail gazetesine göre son, ortalama 324 bin formayla, 5 yılda forma satışında dünyada 11. sırada olan Fenerbahçe, 46 günde 122 bin adet forma sattı. Fenerium ve üretici firma Adidas yoğun talep yüzünden ilk günden itibaren fazla mesai ve ekstra üretim yaparak taraftarların talebini karşılamaya çalışıyor.

46 günde 122 bin formayla günlük 2 bin 652 adetlik satış ortalaması tutturan sarı lacivertliler, bu tempoyu koruyabilirse sezon sonunda hedeflenen ‘1 milyon forma’ rakamına ulaşacak. Kanarya, 129 liradan satılan formalardan şimdiye kadar yaklaşık 16 milyon liralık ciro elde etti.

Geçene sezon aynı dönemde sadece 50 bin adet satılmıştı. Buna göre bu yılki artış yüzde 132.2’yi buldu. Fenerium yetkilileri satışların bu hızla gitmesi halinde bu sezon forma satışlarında dünya çapında bir rakama ulaşılacağını ifade ediyor.

Bu sezon formasına göğüs reklamı almayan Fenerbahçe, ‘En büyük sponsorumuz taraftarımız’ sloganıyla 1 milyonluk satış hedefiyle yola çıktı. Yönetim bu çerçevede futbolcuların katılımıyla Fenerium mağazalarında forma imza etkinliği düzenliyor. İki futbolcunun katıldığı etkinlik sezon boyunca devam edecek. Klasik çubuklu, beyaz ve elektrik mavisi olmak üzere üç ayrı tasarım formaya da taraftar hemen hemen aynı düzeyde ilgi gösterdi. Futbolcular da formaları çok beğendiklerini ve kendilerine gelen talepleri karşılamak için bir bütçe ayırdıklarını söylüyorlar.

Facebook’ta dünya ikincisi
F.Bahçe’nin Facebook sayfası, temmuzdan sonra ağustosta da düyada Bayern Münih’ten sonnra etkileşim oranında ikinci oldu. Kanarya, Türkiye’de ise en yakın rakibine 2 kat fark attı. Socialbakers’ın analizine göre sarı lacivertliler Bayern ile arasındaki farkı da 0.03’e kadar düşürdü.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!