Güncelleme Tarihi:
Yapılan açıklamaya göre, İnfomag Yayıncılık, geçtiğimiz günlerde ABD merkezli Harvard Business Publishing ile dünyanın en etkili yönetim dergisi Harvard Business Review’un (HBR) Türkçe edisyonunu yayınlamak üzere anlaşma imzaladı. Dergi Türkiye’de CEO’lara, üst düzey yöneticilere, yöneticilere, girişimcilere ve akademisyenlere ek olarak öğrencilere de hitap edecek.
Dergide her ay dünyanın en önemli akademisyenleri, iş dünyasının fikir önderleri ve danışmanlardan liderlik, strateji, inovasyon, insan kaynakları yönetimi, küreselleşme ve finans alanlarında araştırmaya dayalı makaleler yayımlanacak. İnfomag Yayıncılık Yönetim Kurulu Başkanı Serkan Ünal da, derginin Türkçe yayımlanmasının Türkiye’nin global iş dünyasına entegrasyonunu hızlandıracağını söyledi.
HBR Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan ise, HBR Türkiye’nin, şirketlerini ve kariyerlerini geliştirmenin yollarını arayanlara en iyi ve en yeni yönetim fikirleri sunacağını dile getirdi. HBR Group’un Yayımcısı Josh Macht, ”Türkiye genç ve idealist nüfusuyla, büyüyen ve dinamik bir ekonomi.
Ülkede yönetim fikirlerine yönelik ilgi her geçen gün artıyor, bu nedenle HBR’ın Türkiye’de olması bizim açımızdan akıllıca bir adım” ifadelerini kullandı. Harvard Business Review Ekim 1922’de, değişen dünyada yönetim uygulamalarını geliştirmek misyonuyla kuruldu. HBR şu anda Brezilya, Çin, Almanya, İtalya, Japonya, Polonya, Rusya, Güney Asya ve Tayvan’da yayımlanıyor.