Güncelleme Tarihi:
Almanya Frankfurt'ta su, ısı, enerji tesisatı ve hırdavat fuarına katılan Türk firmaları ilgiden memnun. 19 Mart'a kadar sürecek olan fuara Türkiye'den katılan 57 firma arasında yer alan Eczacıbaşı Vitra 21 yıldır katıldığı ISH Fuarı'nda 670 metrekarelik alan üzerine en büyük Türk stantını kurdu. Eczacıbaşı Vitra Marka İletişim Müdürü Algın Can, banyo sektöründe yine trendi kendilerinin yarattığını söyledi.
FARKLI DİZAYNLAR ŞART
Dünyanın en büyük su, ısı, enerji tesisatı ve hırdavat fuarına katılmanın Avrupa pazarına açılmak için şart olduğunu söyleyen Algın Can, ürettikleri ürünlerin yüzde 71'ni yurt dışına ihraç ettiklerini söyleyerek, "Bu yıl ki ISH Fuarı'na özel olarak hazırladığımız üç yeni konsept hazırladık. Yeni konseptlerimiz S-line, Re-vision ve T-4 olarak adlandırdık. S-line ile proje pazarı olarak bilinen stadyum, hastane ve alışveriş merkezlerini hedefledik. Re-vision ise Avrupa pazarına hitap eden yeni modelleri temsil ediyor. 4-T, dört farklı ürün grubundan oluşan banyoları A'dan Z'ye tamamlayan bir konsepten oluşan pakettir" dedi
AVRUPA PAZARINDA ÖNCÜ
Eczacıbaşı Holding CEO'su Erdal Karamercan ise Avrupa pazarında artık söz sahibi olduklarını belirterek, "Avrupa'da Türk ürünleri artık tercih edilen ürünlerin başında geliyor. Kalitemiz yükselen bir değer" şeklinde konuştu.