Güncelleme Tarihi:
Merih Tüzün, 'Çukurova Otoshow 2008-Adana 2. Otomobil, Ticari Ara?lar, Motosiklet, Bisiklet ve Aksesuarları Fuarı" i?in geldiği Adana'da, otomobil sektöründe ge?en yıla göre yüzde 10'luk bir büyüme beklendiğini söyledi.
Renault'un yeni model ve markalarla Türkiye pazarında önemli bir paya sahip olduğunu hatırlatan Tüzün, orta gelir seviyesine hitap eden ve yaklaşık 5 yıldır Renault ?atısı altında sunulan Dacia markasıyla satış ve hizmet konumlarını daha da sağlamlaştırdıklarını kaydetti.
Daica markasının özellikle son 2 yıldır iyi performans sergilediğini ifade eden Tüzün, şöyle konuştu:
"Dacia, Türkiye'de 2003 yılında Renault ?atısı altında faaliyetine başladı. 5'nci yılını tamamlıyor. Bu yıl 2 yeni modelle daha iyi bir sonu? ?ıkartacağımızı düşünüyorum. Yeni Logan MCV modeli ?ok başarılı oldu. Sedan modeli de aynı şekilde gidiyor. Buna bir de Cenevre'de lansmanı yapılan hatcback modeli katılacak. Dolayısıyla Dacia, 3-4 kasalı modeli ile tatminkar bir marka olma yolunda hızla ilerliyor."
Tüzün, otomobil tutkunlarının Daica modeline gösterdikleri ilgiden memnun olduklarını söyleyerek, bu durumun satış rakamlarına da önemli oranda yansıyacağını düşündüğünü söyledi.
Daica'nın ge?en yıl 9 bin adet satış rakamına ulaştığını belirten Tüzün, şunları kaydetti:
"?zellikle Logan MCV modelinin segmente katılması ?ok olumlu bir hava yarattı. Bu sene de yeni modellerle bu sayıyı ?ift rakamlara ulaştırmayı ama?lıyoruz. Hedefimiz 15 bin adet satış ger?ekleştirmek. Dacia, Türkiye'de istikrarlı bir şekilde büyüyor ve bu süreci devam ettirmeye kararlıyız."