Güncelleme Tarihi:
KASIM ayına kadar sürdürülmesi planlanan kampanyaya, Instagram, YouTube, Facebook, TikTok, X, gazeteler, televizyon ve radyolarda yayınlamaya başlayan video ile start verildi. Videoda Almanya’da nerdeyse ‘milli yiyeceğe’ dönüşen döner, 1961 yılında imzalanan Türk-Alman İşgücü Anlaşması ile gelmeye başlayan ve artık ‘buralı’ olan Türkiye kökenlilerin kültürü ve ‘yeni vatanlarında’ kazandıkları olgular da yer aldı. Reklam dünyasının ünlü ismi Sinan Sevinç’in yönetiminde hazırlanan videoda, “Türkler olmasa, Almanya’nın ekonomik durumu da bugün farklı olurdu. Yeni neslimiz, istihdam yaratıyor, örneğin Start-up’lar kuruyor, hukuk büroları açıyor ve gayrimenkul ticareti yapıyor. Türk vatandaşlarının katkısı olmasa, Almanya’da birçok şeyin eksik olacağı kesin. Ancak aynı zamanda, Almanya’da Türkler de, içlerinde iki dünya barındırıyor ve dakiklik, titizlik gibi Almanya’daki vatanlarına ait değerleri yaşıyorlar. El ele vererek ‘Made in Germany’ itibarını dünyaya tanıttık. Birbirine kucak açan bir toplum olduk. Ve birlikte sevgi dolu bir geleceğe bakıyoruz. Biz olmasan birlik olmaz” denildi.