Güncelleme Tarihi:
BU sayede insanların aileleri ve yakınlarıyla iletişim hâlinde kalmalarını sağlayan Ay yıldız aynı zamanda, Türk ve Alman yardım kuruluşlarına 25 bin Euro tutarında bağışta bulundu. Öte yandan, o2 Telefónica Almanya’da şirket içinde bir bağış kampanyası başlattıklarını ve toplanacak meblağın aynısını şirket olarak üzerine ekleyeceklerini duyurdu. o2 Telefónica CEO’su Markus Haas, depremle ilgili derin üzüntüsünü şu sözlerle dile getirdi: “Deprem felaketi hepimizi yasa boğdu. o2 Telefónica ve Ay yıldız’daki çalışanlarımızın dayanışması ve desteği karşısında çok etkilendim. Bağış olsun, yardım çalışmaları veya umut ve güven veren mesajlar olsun: Şimdi her katkı önemlidir! İhtiyaç sahibi insanlara hep birlikte yardım eli uzatmaya devam edeceğiz.” İletişimin özellikle de doğal felaketler sonrasında daha da büyük önem taşıdığını vurgulayan Ay yıldız yetkilileri, insanların yakınlarının durumundan haberdar olmalarının, kaygıları ve endişeleri bir parça olsun hafiflettiğine inandıklarını belirttiler. Haberleşmenin, gerekli yardımların doğru zamanda doğru yere ulaştırılmasında da etkin rol oynadığının altını çizen yetkililer, hem kurumsal hem bireysel sorumlulukların bilincinde hareket edilmesinden doğan yardım girişimlerinin, umut ve gurur verici olduğunu kaydettiler.