Güncelleme Tarihi:
AY YILDIZ Genel Müdürü Dr. Stefan Kaas, AyDE-Flat tarifesiyle AY YILDIZ'ın büyük bir başarıya daha imza attığını söyledi.
Bu tarifeyi tercih edenlerin, tüm AY YILDIZ müşterileri ile sınırsız görüşme yapabildiğini ve kısa mesajlar (SMS) gönderebildiğini ifade eden Dr. Kaas, şöyle konuştu: "Bu tarife çok tutuldu. Çünkü Türk müşterilerimiz, gerek eş-dost gerekse arkadaşlarıyla sürekli iletişim içindeler. İletişim canlısı Türk müşterilerimiz için bu tarifemiz tam bir biçilmiş kaftan. Çok sayıda müşterimizin, ana tarifenin yanı sıra AyDE-Flat tarifemizi de ek olarak tercih ettiğini görüyoruz" dedi.
Yeni amiral gemisi
Ürün portföylerini, AyDE-Flat ile sadece AY YILDIZ müşterilerinin kendi aralarında görüşme imkanı sunmakla sınırlandırmak istemedikleri için AyDE-Allnet tarifesi geliştirdiklerini anlatan Dr. Kaas, aystar’ın yeni amiral gemisi AyDE Allnet'in ise, bir anlamda Almanya ’da yaşayan Türkler için her yönüyle uygun fiyatlar sunan tasasız bir iletişim paketi niteliğinde olduğuna işaret etti. Dr. Kaas, "AyDE Allnet opsiyonu, bünyesinde E-Plus şebekesi için geçerli olan konuşma ve SMS Flatrate'in yanı sıra, Almanya’daki sabit hatlara Flatrate ile Alman ve Türk cep telefonu şebekelerinin tümüne 150 dakika görüşmeyi içeriyor. Allnet-Komfort'a ayda 20 Euro karşılığında sahip olunabiliyor" diye konuştu.
Veri hacmi artıyor
Kısa mesaj göndermeyi sevenler için de SMS Allnet 1000 opsiyonu ile büyük tasarruf imkanı sağladıklarını ifade eden AY YILDIZ Genel Müdürü Dr. Kaas, "Bu opsiyon ile 10 Euro karşılığında ayda bin adede kadar SMS göndermek mümkün. Bu da, Alman ya da Türk cep telefonu şebekelerine günde ortalama 33 adet SMS göndermek anlamına geliyor" dedi Dr. Kaas, "AY YILDIZ müşterilerinin giderek artan bir bölümü mobil internet kullanımına daha çok önem veriyor. Bu nedenle, mayıs ayından itibaren en uygun fiyatlı data Flatrate’imizin yavaşlatılmamış süratteki veri hacmini iki katına çıkartıyoruz. AY YILDIZ böylelikle, Handy Internet Flat 100 opsiyonu ile ayda 5 Euro karşılığında 7,2 Mbit/s süratiyle kullanılabilen 50 MB’lik veri hacmini ikiye katlayarak 100 MB’ye yükseltiyor.
İnternet Flat'te 1 GB opsiyonu
Arzu edenlerin ayda 5 Euro ek ödeme yaparak 30 gün için Handy İnternet Flat 500 opsiyonunu sipariş edip, data hızı GPRS hızına düşürülmeden 500 MB ’lik veri hacmi dahilinde rahatlıkla internette dolaşabileceğini vurgulayan Dr. Kaas, "İnterneti çok yoğun kullananlar için de yeni bir imkan var: Her ay 12,50 Euro ödeyerek Handy Internet Flat 1 GB opsiyonu sayesinde 30 gün boyunca en süratli şekilde internette 1 GB veri hacmine ulaşana kadar rahatça dolaşabilirler" dedi.
Dr. Kaas, bütün Prepaid-opsiyonları için geçerli olan avantajları şöyle sıraladı: "Ana tarifeler aystar ve "eski tarife" AyDE’ye ek olarak sipariş edilebiliyor, 30 günlük geçerlilik süresine sahip olunuyor, aylık olarak iptal edilebiliyor ya da yeterli bakiye bulunması durumunda otomatik olarak uzatılabiliyor."
Bağlanmadan hat avantajı
AY YILDIZ müşterilerinin beğeni ile kullandıkları Servis-Paketi de uygun Prepaid tarifesinin yanı sıra, büyük kullanım kolaylığı sağlıyor. AY YILDIZ müşterileri internet üzerinden, ya da AY YILDIZ Prepaid App uygulaması sayesinde kişisel tarifelerini her yerde ve her zaman göz önünde bulundurma imkanına sahipler. App uygulaması, isteğe göre Türkçe veya Almanca olarak kullanılabiliyor. İsteyen herkes arzuladığı tarife opsiyonunu rahatça ısmarlayabiliyor ya da iptal edebiliyor, aktüel bakiye durumunu denetleyebiliyor veya kolay yoldan yeni bakiye yükleyebiliyor. Konforlu yükleme sayesinde AY YILDIZ Prepaid-Tarifeleri, uzun süreli sözleşme bağımlığı altına girmeden, anlaşmalı hat avantajlarının tümünü sunuyor.
AyDE Allnet'in sunduğu avantajlar
Almanya’da yaşayan Türklerin, arkadaşları ve aileleriyle daha sık irtibatta kalmaları için ideal opsiyon
- E-Plus şebekesi içinde sınırsız telefon görüşmesi yapma ve SMS gönderme,
- Alman sabit hatlarıyla Flatrate görüşme,
- Tüm Alman ve Türk cep telefonu şebekelerine 150 dahil dakika
- Daha çok esneklik; SMS ve internet için yeni ek opsiyonlar
Sürekli gelişen bir markayız
Almanya'nın önde gelen cep telefonu şirketlerinden AY YILDIZ Genel Müdürü Dr. Stefan Kaas, mobil iletişim dünyasında AY YILDIZ'ın sürekli gelişen bir marka olduğunu söyledi. Yaklaşık 18 yıldır mobil iletişim piyasasında çeşitli şirketlerde kazandığı deneyimlerle bu yılın başında AY YILDIZ'a geçen Dr. Stefan Kaas, yaklaşık yedi yıl önce Türklere yönelik hizmete başlayan AY YILDIZ'ın sadece Türk müşterilere uygun tarifeler sunmakla kalmadığını belirterek, Türk müşteri kitlesine yönelik, onların dilini ve kültürünü anlayan Türk elemanlarla birlikte apayrı bir ürün geliştirmek için yola çıktıklarını söyledi.
Başarılı performans
AY YILDIZ'ın mobil iletişim piyasasında başarılı bir performans sergilediğini kaydeden genel müdür, yaz tatili öncesi Türk müşteriler için geliştirdikleri yeni ürünün Smartphone adı verilen akıllı telefonlara indirilebilecek AY YILDIZ Uygulaması (aplikasyonu-APP) üzerinden satın alınabileceği gibi, AY YILDIZ uygulaması sayesinde ürünle ilgili kontör bakiyesi, SMS hizmeti gibi ek ürünlerin yönetimi ve denetiminin çok kolay olduğunu vurguladı.
Stajyerlikten genel müdürlüğe
Mobil iletişim dünyasında stajyerlikten, AY YILDIZ'ı da bünyesinde barındıran E-Plus grubunda üst düzey yöneticiliğe uzanan bir başarı grafiği çizen Dr. Kaas, cep telefonlarında "Arayan numaraların görünmesini sağlayan sistemi" Almanya'da ilk kez yaşama geçiren kişi olarak da biliniyor. Cep telefonu sektörüne, üniversitede öğrenciyken merak sardığını anlatan Dr. Kaas, "Yıl 1994 idi. O vakitler bu sektör yeni oluştuğundan pek tanınmıyordu. Herkeste cep telefonu yoktu. Sadece işadamlarında çantalı cep telefonları vardı. Bir mobil iletişim şirketinde staja başladım. Sonra yaz tatillerinde geçici personel olarak burada görev yaptım. Üniversite eğitimim bitince de aynı şirkette kadrolu eleman olarak çalışmaya başladım. Cep telefonlarının doğuş ve gelişim sürecine bire bir tanıklık ettim diyebilirim. Müthiş heyecanlı bir sektördeyiz. Cep telefonları ve mobil iletişim sürekli gelişiyor. Hayatımızı kolaylaştırıyor."
Bir ilke imza attı
Cep telefonlarının yaygınlaşmaya başladığı 1990'lı yılların ortalarında bugünkü kullanım özelliklerinin bir çoğunun olmadığını hatırlatan AY YILDIZ Genel Müdürü Dr. Kaas, şöyle konuştu: "Cihazlar daha büyüktü. Antenleri uzundu. Cihazlar üzerine teknik gelişmeler yaşanırken, sistemde de bazı kolaylıklar yapılıyordu. Ben de numaraların görünmesini sağlayan bir ürünün Almanya'da ilk kez pazarlanmasından sorumluydum. Böylece arayan numaralar cep telefonlarının ekranlarında görünüyordu. Daha önce arayan numaraları görme olanağı bulunmuyordu."
AY YILDIZ'ın Türkler tarafından Türkler için geliştirildiğini ifade eden Dr. Kaas, "Büyük bir bölümü Türk olan çalışanlarımız hem Alman hem Türk kültürüne hakimler ve iki dili de çok iyi konuşuyorlar. Bu yolla hitap ettiğimiz kesimin taleplerini doğru şekilde kavrayabiliyor, bu talepleri yerine getirebiliriz. Bu özellik şirketimizin en büyük sermayesidir. AY YILDIZ inanılırlığını Türk toplumunun içinde köklü bir yer edinmesine borçlu. Burada iletişim Türkçe ve Almanca gerçekleşir. Müşterimiz Türkçe konuşursa Türkçe yanıt alır, Almanca konuşursa Almanca yanıt alır" diye konuştu.