Güncelleme Tarihi:
Bu nedenle oluşan şirayetlerle ilgili bakanlık bugün bir istatistik açıklayacak. Ancak Süddeutsche Zeitung’a konuşan Federal Adalet Bakanlığı Müsteşarı Gerd Billen, müşterilerin daha iyi korunması için ilave adımlar atacaklarını kaydetti.
2010 yılında çıkarılan bir kanun ile müşteri ve banka arasındaki önemli görüşmelerin protokol kaydı tutuluyordu. Ancak bu hukuken yeterli olmuyordu. Bakanlık şimdi görüşmelerin video kaydına alınması için kanun çıkarmaya hazırlanıyor.
Billen, konunun Avrupa Birliği genelinde de tartışıldığını ve böylelikle hukuken kimin haklı yada haksız olduğunun tespitinin daha da kolaylaşacağını vurguladı.
Yeni kanun üzerindeki çalışmaların sürdüğünü belirten Billen, ne zaman taslak haline geleceği ve federal hükmet tarafından meclise gönderileceği konusunda ise bilgi vermedi.