6 yıllığına anlaşma imzaladılar

Güncelleme Tarihi:

6 yıllığına anlaşma imzaladılar
Oluşturulma Tarihi: Eylül 30, 2009 10:35

Alman Basketbol Ligi'nin (BBL) yeni isim sponsoru Beko oldu. 6 yıllığına anlaşma imzalayan yetkililer, "Beko Alman basketboluna dinamizm katacak. Alman basketbolu artık bu marka ile anılacak" dediler.

Haberin Devamı

Döküman: Levent Çakıroğlu ile röportaj

Döküman: Basın açıklaması

ALMAN Basketbol Ligi (BBL), 2009/2010 sezonunun başlamasına kısa bir süre kala yeni isim sponsorunu açıkladı. BBL altı yıl boyunca Arçelik şirketinin "Beko" markasının ismini taşıyacak. Dün Frankfurt'taki Villa Kennedy'de düzenlenen basın toplantısında bilgi veren yetkililer, "Bu işbirliği hem Alman basketboluna, hem de Beko'ya çok şey kazandıracak" dediler. Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko Almanya Direktörü Zafer Üstüner, Beko Pazarlama ve Marka Direktörü Cenk Tüter, Alman Basketbol Ligi Başkanı Dr. Thomas Braumann ile BBL müdürü Jan Pommer'in katıldığı toplantıda bir Avrupa markası olan Beko'nun bundan böyle Almanya'da daha da tanınacağı bildirildi.
RENK KATACAK
2006'da Türkiye Basketbol Ligi'ne ismini verdikten sonra spora önemli yatırım yapan Beko'nun şimdi Alman ligine de renk katacağını söyleyen Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu "Beko, Çin'deki 2009 FIBA Asya Basketbol Şampiyonası ve Polonya'daki 2009 FIBA Avrupa Basketbol Şampiyonası ve Türkiye'de düzenlenecek Dünya Basketbol Şampiyonası'nın ana sponsorluğunun ardından artık Alman Basketbol Ligi'ne de ismini verdi. Alman basketbolunda önemli yıldızlar var. Dünya ligleri arasında. Beko'nun dinamik, eğlenceli ve genç karakteri Alman basketboluna renk katacak" diye konuştu.
TÜRK SEYİRCİ BEKLİYORUZ
9 Kasım'da sezonu açacak olan Alman Basketbol Ligi'nin Başkanı Dr. Thomas Braumann ise "Beko'nun hem Türkiye, hem de Avrupa basketbolundaki deneyimi ortada. Biz de böyle bir güçle birlikte çalışarak bu heyecanı yaşamak istiyoruz. Almanya'da basketbol maçlarına giden seyirci sayısında geçtiğimiz yıllarda hızlı bir artış oldu. Seyirci sayısı dikkate alındığında şu an Almanya, İspanya'dan sonra ikinci sırada. Beko ile birlikte maçları takip eden Türk seyirci sayısının da artmasını bekliyoruz. Beko ile uzun süreli bir işbirliği düşünüyoruz" dedi.
ANLAŞMA İMZALADILAR
Çok sayıda Alman basın mensubunun da takip ettiği toplantıdan sonra taraflar sembolik olarak bir basketbol topunu imzalayarak anlaşmalarını hayata geçirdiler. Arçelik yetkilileri, Beko'nun spor alanındaki çalışmalarının önümüzdeki dönem de süreceğini bildirdiler.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!