Güncelleme Tarihi:
Fransız şirketleri, Avrasya bölgesinin en büyük güzellik fuarı BeautyEurasia aracılığıyla bir taraftan Türkiye pazarına girmenin yollarını ararken, diğer taraftan Balkanlar, Ortadoğu ve Türk cumhuriyetleri gibi çevre coğrafyalara da açılma fırsatı yakalayacak.
BeautyEurasia 2011’i düzenleyen İpekyolu Uluslararası Fuarcılık Genel Müdürü Mahmut Er, ”Bu yıl Fransız Dış Ticaret Enstitüsü UBIFRANCE’ın gerçekleştireceği Fransız pavyonunda 15’e yakın firma özel tasarımlı stantlarıyla yer alacak. Bu durum Fransız iş dünyasının Türkiye’ye bakışının politikacılarından çok daha olumlu olduğunun ve Fransız iş dünyasının Türkiye’nin son yıllarda bölgede ve dünyada artan öneminin farkında olduklarının da bir göstergesi” dedi.