Teknolojinin geldiği noktada çoraplar bile giyilebilir teknoloji ürünleri arasına girmiş bulunuyor. Ayağınızı gıdıklayarak uyanmanızı sağlayan alarm çorabı ise sektörün ne kadar farklı noktalara çekilebileceğini gösteriyor. Bu tip gelişmeler ürünlerin farklılaşması için güzel olsa da çorapları kaybolmaktan kurtaramıyor.
Teki kaybolmuş çorabın tüm insanlık için ne kadar sinir bozucu ve üzgün bir süreç olduğu göstermeye çalışan global bir ajans, Monoprix için bir reklam filmi hazırladı.
Reklam filmi, bir adamın siniri bozulmuş bir şekilde bağırarak çorabının tekini aramasıyla başlıyor. Tüm zamanların bitip tükenmeyen büyük problemi olarak gösterilen çoraplar kimi zaman insanları sinirlendiriyor kimi zaman ise üzüyor. Çamaşır makinesi içinde, yatağın altında, koltukların arasında aranan çorap bir türlü ortaya çıkmıyor. Bir de kendinden geçmiş bir öğrenci evinde çorap aramayı bize sorun!
İnsanlar işine, okuluna ya da randevusuna geç kalıyor. Monoprix, hazırlanan reklam filminde bu problemi "3'lü çorap seti" fikriyle çözmüş görünüyor.
Sevdiğiniz çoraplarınız kaybolan teki için etkili ve basit bir yöntem uygulabmaya başladı bile. 3’lü çorap seti satışıyla birlikte kaybolabilecek çorabın yerine yedeğini vermiş oluyor. Her ne kadar kaybolan eşyalarımızı bulmak için teknolojik çözümler üretiliyor olsa bile, Monoprix’nin basit ama etkili çalışması problemi daha önce akla getirilmemiş bir yöntemle çözmeyi başarıyor.