DEĞİŞEN yaşam koşullarına paralel ev dekorasyonunda ortaya çıkan ihtiyaçları doğru okuyan ve buna uygun çözümler üreten İstikbal Mobilya, 55 yıldır mobilya sektörüne yön veriyor. İstikbal, günümüzde giderek küçülen yaşam mekanlarına uyumlu maksimum fayda sağlayan yenilikçi ürünleriyle tüketicinin hayatını kolaylaştırıyor. Bir evin ihtiyacı olan tüm ürün gruplarını tek bir çatı altında toplayan marka, rahat, hızlı, kolay ulaşılabilir, konsept ma
TÜRKİYE sınırlarını aşarak dünya markası olma yolunda hızla ilerleyen İstikbal, yenilikçi yaklaşımıyla mobilya sektöründeki liderliğini sürdürüyor. Bu yıl kuruluşunun 55'inci yılını kutlayan marka, yakın bir gelecekte Türkiye'nin tüm sektörleri içerisinde 'lovemark'ı ve aynı zamanda dünyanın önemli mobilya markalarından biri olmayı hedefliyor. Markanın 55 yıllık başarısının altında ise günün ihtiyaçlarını doğru okumak, bu ihtiyaçlara uygun kaliteli, fonksiyonel, yenilikçi ürünler oluşturmak yatıyor.
Boydak Holding Yönetim Kurulu Üyesi Bekir Boydak, İstikbal Mobilya'nın 55 yıllık başarısının altında yenilikçilik olduğunun altını çiziyor. Boydak; "55. Yılını kutlayan İstikbal markası, bu topraklardan çıkmış ve Türk halkının güvenine layık olmuş bir markadır. İlk mobilya üretimi yaptığımız günden bugüne kadar her zaman değişen yaşam koşullarını gözlemleyerek ürünlerimizi tasarladık. Teknolojinin son imkanlarını kullanarak en uygun ve en kaliteli çözümleri üretmek için gayret ettik. Bugün de aynı anlayışla yolumuza devam ediyoruz. Her yıl ciromuzun önemli bir bölümünü Ar-Ge'ye ayırıyoruz. Tasarım ve inovasyon bir markanın sürdürülebilir başarısı için en önemli kriterdir. İstikbal de bu dünya görüşü ve vizyoner bakış açısı ile faaliyet gösteriyor. İstikbal'in 55 yıllık başarısının sırrı da bu anlayış da yatmaktadır."
İstikbal'in rakamsal verileri ve hedeflerini de paylaşan Bekir Boydak; "2015 yılına kadar Türkiye mobilya pazarındaki payımızı yüzde 10 artırarak yüzde 50 büyümeyi planlıyoruz. 2020 yılında ise dünyada en büyük ilk üç mobilya markasından biri olmayı hedefliyoruz." dedi. Özellikle global ölçekte büyümeyi sürdüreceklerinin mesajını da veren Boydak; "Hedefimiz yer aldığımız ülkelerde mağaza yapılanmamızı gerek adet gerekse teşhir alanı açısından artırmak. Mobilya grubu olarak 2011 yılında mobilya sektöründe bitmiş ev mobilyasında yaklaşık 140 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdik. Önümüzdeki dönemde hedefimiz dünyadaki finansal ve siyasi krizlere rağmen büyümemizi istikrarlı bir şekilde sürdürmek." dedi.
İSTİKBAL'DEN MODERN ŞEHİR YAŞAMINA UYGUN MOBİLYALAR
MODERN şehir hayatının gerekliliklerini ve bu anlamda tüketicilerinin beklentilerini dikkate alarak yeni ürün gruplarını tasarlayan İstikbal, f
İSTİKBAL AVANTAJLI KAMPANYALARIYLA DA SEKTÖRE LİDERLİK YAPIYOR
KALİTELİ ve yenilikçi ürünlerini mutlak müşteri memnuniyeti ile sunan İstikbal, hayata geçirdiği yenilikçi satış kampanyalarıyla da tüketicisine dost ve her zaman kazandıran bir marka olarak farklılaşıyor.
Kampanyalarıyla tüketicisine sağladığı çift taraflı katkı ile bir evin tüm ihtiyaçlarına kolaylıkla sahip olabilmenin kapılarını aralayan İstikbal, fiyat avantajı, satış sonrası hizmet ve yaygın bayi ağıyla da sektörüne öncülük ediyor. Marka, tüketicilerinin beklentileri göz önünde bulundurularak hazırlanan avantajlı satış kampanyaları, ödeme kolaylıkları ve sezon indirimleriyle geniş kitleleri İstikbal kalitesi ve güvencesiyle buluşturuyor.
Krem ve kapiçino renklerin hakim olduğu Tual Ürün Grubu, ceviz ve siyah renklerin harmanlandığı Almira Ürün Grupları, 2012 yılının dikkat çeken koleksiyonları arasında yer alıyor.
SON TEKNOLOJİLERİ KULLANIYOR GÜNDE 5 BİN YATAK ÜRETEBİLİYOR
İstikbal özellikle yatak ve uyku sağlığı konusundaki AR-GE çalışmaları ile ön plana çıkıyor. İnsan ömrünün üçte birini uyuyarak geçirdiği gerçeğinden yola çıkan marka; yatak teknolojilerindeki en son uygulamalarıyla sektöründe fark yarattı. Yenilikçi teknolojileri, üretim ve satış hacmi olarak T
BOYDAK: MAĞAZALAŞMADA SAYI DEĞİL, VERİMLİLİK ESASTIR
İSTİKBAL'in, Türkiye genelinde her ilde olduğu gibi hemen hemen metropollerdeki ilçelerde de geniş metrekarelerde mağazaları bulunuyor. Marka, Türkiye'de ve hedef pazarlarda, tüketicinin kolaylıkla ulaşabileceği her noktada olmayı amaçlıyor. Bir yandan da teknolojinin devreye girmesi ile artık mağaza sayısının değil mağaza konseptinin de değiştiğini söyleyen Bekir Boydak, verimliliğin öne çıktığı bir dönemde olduklarının altını çiziyor: Boydak, "Kolaylıkla ulaşılabilecek tüm noktalarda olmak ilk hedefimiz. Ancak bununla beraber, tüketicilerimizin farklı yaşam ihtiyaçlarını da karşılayabilecekleri, kişisel zevklerini gerçekleştirebilecekleri, daha geniş metrekarelerde konsept mağazacılık anlayışını benimsiyoruz" dedi. Ortalama 5 bin - 8 bin metrekare büyüklüğünde olan İstikbal mağazalarının içinde ev konseptine dair birçok ürünü aynı anda bulabilmek mümkün..İstikbal 2012 yılı sonuna kadar Türkiye'de 30, yurtdışında 30 mağaza olmak üzere toplam 60 yeni mağaza açmayı hedefliyor.
KRİZLERİ FIRSATA ÇEVİREN İSTİKBAL YURT DIŞINDA DA BÜYÜYOR
İSTİKBAL, Türkiye'nin yanı sıra dünyanın farklı kıtalarına da uzanan satış ve pazarlama ağıyla da alanında liderliği üstleniyor. Türk mobilyasının yabancı ülkelerde tanıtım misyonunu da üstlenen İstikbal, Türki Cumhuriyet'lerden, Ortadoğu'ya, tasarımın merkezi İtalya'nın da dahil olduğu Avrupa'dan ABD'ye ve hatta Kuzey Afrika ülkelerine kadar pek çok çoğrafyada tüketicileriyle buluşuyor.
Yaşanan siyasi ve ekonomik krizlere rağmen, yatırımlarını kesmeden sürdüren İstikbal, geçtiğimiz dönemde Ortadoğu'da ve komşumuz Yunanistan'da yeni mağaza açılışları gerçekleştirdi. Ülkede yaşanan derin krize rağmen Atina'da yeni bir mağaza açan İstikbal, Yunanistan'daki mağaza sayısını 13'e yükseltti. Doğru stratejilerle hareket ederek krizleri fırsata dönüştürülebileceğini göstermek açısından da öncü rol üstlenen marka, mağazalaşma çalışmalarının yanı sıra ihracatındaki artışla da dikkat çekiyor.
İstikbal geçtiğimiz ay Fas'ta açtığı yeni mağazalarıyla, Kuzey Afrika'daki yatırımlarını da genişletiyor. Fas'taki ilk mağaza yatırımını 2008 yılında yapan marka, 13 Nisan 2012 tarihinde Fas'ın önemli şehirlerinden ve dünyanın en faal merkezlerinden biri olan Marrakesh ve Mohammedia şehirlerinde iki ayrı mağaza yatırımı gerçekleştirdi. İstikbal'in Fas'ta Casablanca, Kenitra, Rabat, Tengiers ve Fes şehirlerinde mağazaları bulunuyor.
Avrupa'daki satış ağını da güçlendiren İstikbal, önümüzdeki dönemde Belçika, Avusturya, Almanya ve Fransa'da da yeni mağaza açılışlarını arka arkaya gerçekleştirmeyi planlıyor.
DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN...