Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile gerçekleştirilen ve “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” in de destek sunduğu Brandverse Awards’ta katılım süresinin sonuna gelindi. Marka ve ajansların reklam, pazarlama ve iletişim alanında ürettikleri çalışmalarla dahil olabildikleri yarışmada başvurular bugün saat 23.59’da sona erecek.
Jüri başkanlığını Reklamcılar Derneği başkanı Banun Erkıran’ın üstlendiği yarışmada 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 döneminde gerçekleşen işler sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri tarafından Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji ve Craft bölümleri altındaki kapsamlı kategorilerde rekabet edecek!
Kazananlar özgün ve şeffaf değerlendirme modeliyle belirleniyor!
Brandverse Awards adil ve şeffaf değerlendirme modeliyle öne çıkıyor. Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye tüm değerlendirme süreçlerinde yer alarak yarışmanın şeffaf ve adil yapısına destek sağlıyor.
Değerlendirme açısından benzersiz bir uygulamayla tüm puanlamalar ve yarışma kurallarının işleyişi Deloitte tarafından inceleniyor.
Ödüller NFT’leriyle beraber haziran ayında sunuluyor
Brandverse Awards’ta başarılarıyla kazananlar Haziran ayında düzenlenecek ödül töreni etkinliğiyle bir araya gelecek. Bu yıl ilk kez ödül kazanan marka ve ajanslar ödüllerinin NFT’lerine de sahip olacaklar. Dünyada Metaverse ve NFT alanında uzmanlaşan ilk ajanslardan Metaverse360 Agency desteğiyle kazanan markalara ödüllerinin NFT’leri de takdim edilecek.
Başvuru için son şans bugün
Başarılarıyla öne çıkan işleri ödüllendirerek sektör standartlarını yükseltmeyi hedefleyen Brandverse Awards 2022’ye dahil olmak isteyenlerin başvurularını bugün 23.59’a dek tamamlaması gerekmektedir. Tüm başvuru süreçlerinin online olarak ilerlediği yarışma hakkında ayrıntılı bilgi için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.