Geçen sene raflara giren ve kısa sürede kullanan herkesin beğenisini kazanan Fairy, Türk tüketicisinin mutfaktaki en büyük yardımcısı oldu. Berna Laçin ile gerçekleştirdiği festivallerle geniş kitlelere ulaşan ve bir şişesiyle 18.000 tabak yıkanabilen Fairy, piyasaya çıktığı ilk günden beri yaklaşık 6 milyon eve girdi. Fairy ile bir kere tanışanlar bir daha bırakamadı; Fairy kullanan tüketicilerin %91'i tekrar Fairy kullanacaklarını belirtti.
Türk tüketicisinin bulaşık yıkama alışkanlıkları ve bulaşık deterjanından beklentileri konusunda yapılan araştırmalarda iki temel beklenti olduğu ortaya çıktı: Türk tüketicisi, seçtiği bulaşık deterjanının yağları %100 çıkarmasını ve az miktarla çok bulaşık yıkayabilmesini istiyor. Fairy, tüketicinin bu iki temel beklentisini üstün bir performans sergileyerek karşılıyor. Dermatolojik olarak test edilip onaylanan ve cilde de zarar vermeyen Fairy'nin en çok dikkat çeken özelliklerinden biri de tek bir damla ile köpürmeyi sağlayabilmesi!
Bulaşık makinesi kullanıcıları içinse Fairy Otomatik Makine Bulaşık Deterjanı hem sıvı hem toz içerikli yapısıyla kategoriye yeni bir boyut getiriyor. Tasarımı ve teknolojisiyle ciddi bir kullanım kolaylığı sunan Fairy Bulaşık Makinesi Kapsülü, elle temasa gerek kalmadan rahatça makinenin deterjan haznesine yerleştirilebiliyor ve taşma sıkıntısı yaşatmıyor.
Dijital bir kadın platformu olan denedimbiliyorum.com'un üyeleri ve en çok takip edilen yemek bloglarından Dijital Cadı, Tarif-i Yemek, Mutfak Sırları ve Nefis Yemek Tarifleri de Fairy'yi önerenler kervanına katıldı.
Geçtiğimiz günlerde açılan Fairy Türkiye facebook sayfasında yemek tariflerinden, mutfak ipuçlarına uzanan ilginç bilgiler paylaşan Fairy çok kısa bir sürede binlerce üyeye ulaştı. Fairy'yi facebook'ta da takip etmek için facebook.com/fairyturkiye adresini ziyaret edebilirsiniz.
DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN