MEB tarafından İl ve ilçe müdürlükleri yer değiştirme tarihleri belli oldu. Yayınlanan kılavuz doğrultusunda başvurularını ileten adayların yerleştirme işlemleri Bakanlık tarafından gerçekleştirilecek. Başvuruda bulunanlar, başvurularının onaylanıp onaylanmadığını başvuru yaptıkları MEBBİS ekranından sorgulayabilirler. Bölge hizmetine bağlı yer değiştirme ve isteğe bağlı yer değiştirme olarak iki farklı başvuru bulunuyor. Yer değiştirme suretiyle atamalara ilişkin sonuçlar meb.gov.tr adresinden duyurulacak. Peki MEB Şube müdürlükleri yer değiştirme başvuruları ne zaman? İşte, detaylar…
ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ YER DEĞİŞTİRME BAŞVURULARI NE ZAMAN?
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan şube müdürlükleri takvimine aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Başvuruda bulunanlar, başvurularının onaylanıp onaylanmadığını başvuru yaptıkları http://mebbis.meb.gov.tr/ internet adresinden başvuru süresi içerisinde takip edeceklerdir.
1.9. Başvuru sahipleri, Elektronik Başvuru Formu ile yapılan başvuruda, duyuruda belirtilen bütün şartları taşıdıklarını kabul etmiş sayılacaklar; eksiklik ve yanlışlıklardan kendileri sorumlu olacaklardır.
BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Şube müdürleri; MEBBİS e-Personel Modülündeki kimlik, öğrenim durumu, hizmet akışı
ve benzeri bilgilerinde eksiklik ya da yanlışlık olması durumunda düzeltmeye esas belgeleri ile
il/ilçe millî eğitim müdürlüklerinin ilgili birimlerine başvuracaklar ve ilgili birimce gerekli
düzeltmeler başvuru süresi içerisinde MEBBİS ortamında yapılacaktır.
1.2. Başvuru yapıldıktan sonra bilgilerinde düzeltme yapılanların başvuruları reddedilecek;
yeniden başvuru yapmaları sağlanarak yaptıkları bu başvurular süresi içerisinde onaylanacaktır.
1.3. Bölge hizmetine bağlı yer değiştirmeye tabi şube müdürleri;
a) Yönetmelikte öngörülen çalışma sürelerini tamamladıkları hizmet bölgeleri dışında olmak
üzere, iki alt ve iki üst hizmet bölgesine yer değiştirmek üzere 20 tercihte bulunabileceklerdir.