Mağazadan evinize taşınan şıklık: Fransız zarafetinin öncülerinden Madame Coco
Çerçevelerinde altın işlemeler bulunan aynalardan çiçek motifleriyle bezenmiş çarşaflara, kristal kadehlerden özgün tepsi tasarımlarına, vintage ile filtrelenmiş halılardan ışıltısıyla göz dolduran avizelere dek her ürününde zarafeti kullanıcıların talepleriyle harmanlayan Madame Coco; kısa sürede ev dekorasyonunun bir numaralı adreslerinden olmayı, kalitesi sayesinde başarmıştır. Bu başarıyı getiren ise hiç kuşkusuz, kaliteyi müşteri memnuniyeti ile ölçen yaklaşımdır.
Her evde bulunabilecek sayısız ürünü; benzersiz dizaynlar, zarif dokunuşlar ve kaliteli malzeme ile sunan Madame Coco, bütünlüklü bir yaklaşımın başarıya adım adım ilerleyen çizgisini tüm dünyanın gözleri önüne sermiştir. Türkiye topraklarından doğan ve 17 farklı ülkede hizmet verir hale gelen marka, Fransız Country stilinin en önemli temsilcilerinden birisidir. Üstelik, Türkiye’de öncülerinden olduğu bu stili yalnızca ürünlerine yansıtmakla kalmamış, her mağazasında oluşturduğu uyumlu konseptler ve marka kültürünü müşterilere taşıyan güler yüzlü çalışanlarıyla tercih edilen markalar arasına girmiştir.
Madame Coco mağazalarında alışverişinizin her adımında inceliği hissedin!
2011 yılında İlhan Tanacı tarafından kurulan Madame Coco markası, sahip olduğu vizyonu çalışma alanının her noktasında müşterisine hissettiren bütünlüklü bir yaklaşıma sahiptir. Her mağazada özel olarak tasarlanmış duvar renklerinden raflara, pek çok alanda özgün tasarımların muhteşem esintilerini hissettirebilen Madame Coco’nun, bu denli sevilen bir marka haline gelmesinin en önemli sebeplerinden birisi de çalışanlardır. Müşteri temsilcisinden mağaza personeline dek tüm Madame Coco çalışanları; dünyanın ve Türkiye’nin her yerinde markanın kültürünü, yarattığı zarif etkiyi temsil etmektedir. Her bir çalışanını özenle seçen markanın incelikli yaklaşımı, yalnızca vitrinde değil, arka planda da varlığını sürdürmektedir. Ev dekorasyonu ve tekstil ürünlerinin ağırlıkta olduğu ürün yelpazesini tanıyan ve markanın hedef kitlesi olan kadınlarla doğru iletişim kanalını yakalayabilecek kişilerle çalışmayı tercih eden kurucu İlhan Tanacı; Marka Elçileri programı kapsamında kadınların iş hayatına katılımını da desteklemektedir. Bu program, uzun süredir iş yaşamıyla içiçe olmamasına rağmen tecrübesi bulunan kadınların istihdam edilmesine aracılık etmekte ve bu sayede Madame Coco çalışanlarının %80’inin kadın olmasını sağlamaktadır.
Hayatın her alanında Fransız zarafetini ve inceliğini yansıtmak, bu yaklaşımı bütüncül bir şekilde stratejiye taşımak ve müşteri memnuniyetini önemseyerek üretim gerçekleştirmek hedefi ile kurulan Madame Coco; günümüzün sevilen, beğenilen ve sık kullanılan ürünlerini evlere taşımaktadır. Bu kusursuz çizginin kısa sürede yaratılmış olması, hedeflerin gerçekçiliği ve uygulamanın eksizsiz ilerleyişine bağlıdır. Kurucu İlhan Tanacı, sahip olduğu incelikli yaklaşımla hem Türkiye’de hem de dünyada pek çok kadının estetik anlayışına hitap eden ürünlerle marka prestijini büyütmeye devam etmektedir.
Müşteri memnuniyeti başarının en önemli anahtarıdır
Kuruluşundan bu yana belirli bir konsept dahilinde üretimler ve sunumlar gerçekleştiren Madame Coco, ilhamını müşterilerinin memnuniyetinden almaktadır. Bir markanın başarısını belirleyen en önemli faktörün ürün kalitesi, özgünlük gibi unsurların yanı sıra hitap ettiği kitlenin memnuniyeti olduğu inancıyla hareket eden marka, bu yaklaşımının meyvelerini toplamaktadır. 2019’da düzenlenen A.L.F.A. Awards, ev tekstili kategorisinde Madame Coco’yu “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka Ödülü”ne layık görmüştür. Attığı her adımda, sunduğu her yeni üründe kullanıcılarının görüşlerini önemseyerek ilerleyen Madame Coco, ihtiyaca yönelik ürün geliştirme konusunda hedeflerinin üzerine çıkmıştır. Öyle ki 2022 yılında, En Yenilikçi Müşteri Hizmetleri kategorisinde Bronz Stevie Ödülü’nü kazanmıştır. Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması olan Effie’den; “Ooo Madame Coco” lansman kampanyasıyla Ev Tekstili ve Dekorasyon sektöründe Effie Bronz ödülünün sahibi oldu.
Günümüzde; kullanıcıların deneyimlerini aktardığı, memnuniyet ve rahatsızlıklarını dile getirdiği sosyal medya, bir markanın mutlaka takip etmesi gereken önemli bir alandır. Müşterileri ile iletişimini, mağaza ve çağrı merkezi ile sınırlı tutmayan Madame Coco, sosyal medya yönetiminde çağ açmış ve Social Media Awards Turkey’de 3 kez sektör birinciliğini, 2 kez de Türkiye birinciliğini kazanmıştır.
İlhan Tanacı’nın yarattığı dünya markalarından Madame Coco ile Fransız inceliği bir adım ötenizde
Yurt içi ve yurt dışı mağazaları ile online mağazasında ev dekorasyon ve tekstil ürünlerini siz değerli kullanıcılarıyla buluşturan Madame Coco, alanında sağladığı başarılarla büyümeye devam etmektedir. Nirengi noktasını müşteri memnuniyeti üzerine inşa eden markanın tüm ürünleri, boyutları ve işlevleri ne olursa olsun evinize yepyeni esintiler getirecek muhteşem tasarımlara sahiptir. Nevresim takımlarından kahve fincanlarına, banyo paspaslarından havlulara, anahtarlıktan kapı süsüne uzanan geniş ürün yelpazesi ile Madame Coco, evinize masalsı dokunuşlar yapabilmek için, online mağazasında ve tüm şubelerinde sizleri beklemektedir.
Madame Coco, 2011 yılında İlhan Tanacı tarafından kurulmuştur. Dünya genelinde 17 farklı ülkede faaliyet göstermektedir. 350 mağazası ile hizmet vermektedir. İTÜ Makine Fakültesi’nde Tekstil Mühendisliği eğitimi almış olan Sn. İlhan Tanacı tekstil ve perakende sektörlerinde muhtelif şirketlerde kurucu ortak olarak çeşitli ulusal markaları oluşturup, Marka Yönetimi ve Perakendecilik alanlarında uzmanlaşmıştır. 2011 yılında kurduğu Madame Coco markasını bünyesinde bulunduran Deha Mağazacılık Yönetim Kurulu Başkanı’dır.
İlandır