Güncelleme Tarihi:
Yeni formülüyle kepeği tamamen hayatınızdan silen Yeni Clear Men, tüketiciyi yeni sezonda Malkoçoğlu’nu canlandıracak ünlü oyuncu Burak Özçivit’le selamladı. Basının karşısına Malkoçoğlu rolü gereği kestirdiği saçlarıyla çıkan Özçivit, “Clear Men reklamını izleyip saçlarımla hasret gideriyorum” dedi.
Türkiye’nin ilk kepek şampuanı olarak 1986 yılında raflara çıkan Clear, Nutrium 10 teknolojisini içeren yeni formülüyle kepek sorununa daha etkin çözüm sunan Yeni Clear Men serisini ünlü oyuncu Burak Özçivit’in katılımıyla düzenlenen bir basın toplantısıyla tanıttı. Tüketicinin karşısına yeni marka yüzü Burak Özçivit’le çıkan Yeni Clear Men, dinamik ve kendine güvenen erkeklerin en iyi yol arkadaşı olarak konumlanıyor. Clear Paris Enstitüsü’nde geliştirilen Yeni Clear Men, içerisinde vitamin ve minerallerin birleşimi olan patentli Nutrium 10 teknolojisini barındırıyor. Nutrium 10 teknolojisi ile sadece saç derisi yüzeyine değil aynı zamanda katmanlarına da bakım yapan Yeni Clear Men, B6, C, E vitaminleri ve amino asitlerin yanı sıra saç derisi bakımı ve onarımı için aktif maddeler içeriyor.
Burak Özçivit: Hayatımda kepeğe yer yok!
Dinamik, enerjik, yenilikçi marka kimliği ile tüm dünyada 100’den fazla ülkede bulunan Clear, global olarak Maria Sharapova, Nicole Scherzinger, Heidi Klum ve Christiano Ronaldo gibi ünlü yıldızlarla çalışırken Türkiye’de de yıldızı hızla parlayan bir isim olan Burak Özçivit’i marka yüzü olarak seçtiğini duyurdu.Yeni serinin tanıtım toplantısına katılan ünlü oyuncu şöyle konuştu: “Her rolün hakkını vermek lazım. Malkoçoğlu filminin çekimlerine başladık ve Malkoçoğlu’nun saçları kısa. Bu nedenle saçlarımla vedalaşmak zorunda kaldım. Saçlarım en son Clear Men reklam çekimlerinde uzundu ve açıkçası ben de reklam filmini izleyip saçlarımla hasret gideriyorum. Reklam filminin benim için böyle bir önemi de var. Malkoçoğlu’nun çekimleri bitince tekrar uzun saça döneceğim. Clear Men ile yine uzun, sağlıklı ve bakımlı saçlarım olacak. Çünkü Clear yalnızca kepek için kullanılan bir şampuan değil, günlük kullanım için ideal bir şampuan.”
Reklam filmi için boks dersi aldı
Ünlü yönetmen Thor’un çektiği yeni reklam filminde farklı karakterleri canlandıran Burak Özçivit, Rock’yi canlandırdığı sahneler için boks dersi aldığını söyledi. Özçivit, “İzleyiciler için en önemli şey performansımızın gerçekçiliği. Spor yapıyorum ama birkaç saniye için de olsa bir boksörü canlandıracaksam gerçekçi olması gerekir. Bu nedenle birkaç hafta eski bir profesyonel boksör ile çalıştım. Ben de kendimi daha emin hissettim, umarım iyi bir performans olmuştur” dedi.
Kameraların önünde olmasından dolayı kişisel bakımın kendisi için önemli bir konu olduğunun altını çizen Özçivit, “Çünkü bakımlı olmak kendinizi iyi hissetmenizi ve kendinize daha fazla güvenmenizi sağlıyor. Clear benim de uzun yıllar önce tanıştığım bir marka. Bu proje bana ilk geldiğinde ve yeni Clear’ı elimde tuttuğumda gerçekten çok heyecanlandım. Yeni dizayn ve keskin hatlar oldukça maskülen. Açıkçası kendimle de özleştirdim. Geniş kitlelerinde dış görünümleri için yıllardır güvendiği bir markanın elçisi olmak keyifli bir duygu” diye konuştu.
“Tek çözüm kepek şampuanı kullanmak”
Türkiye’nin ilk kepek şampuanı olarak 1986 yılında pazara çıkan Clear’ın kepek sorununu çözmede etkili olduğunu söyleyen Unilever Kişisel Bakım Pazarlama Direktörü Handem Çelenkler, “Clear tüketicilerine kepeksiz saçlar sunarken aynı zamanda saçlarının ihtiyaç duyduğu güzel görünümü vermek için her zaman tüketici ihtiyaçlarına göre yenilikçi oldu. 2009 yılında ise Clear Men serisi Türkiye’nin ilk erkek kepek şampuanı olarak raflarda yerini aldı ve kısa sürede Türkiye’nin 1 numaralı erkek şampuan markası oldu. Şimdi de Clear’in dinamizmini yansıtan, özel çözümler sunan, yeni formüllü günlük kullanıma uygun Men serisini tüketiciyle tanıştırıyoruz. Kepeğe karşı tek çözüm doğru kepek şampuanı kullanmak” dedi.