Paylaş
-Öncelikle evdeki trafiğin az olduğu, sessiz bir köşe belirleyebiliriz.
-Güneş alan, havadar, pencere kenarı bir ortam tercih edebiliriz.
-Çalışma alanınızı sevdiğimiz renklerle ve objelerle dekore edebiliriz.
-Bitki ve çiçeklerle sıcak bir ortam oluşturabiliriz.
-Çalışma sırasında ihtiyaç duyabileceğimiz tüm malzemeleri yakınımızda tutabiliriz.
-Çalışma saatlerimizi belirleyebilir ve sınırlandırabiliriz.
-Çalışma saatlerimize kısa molalar ekleyebiliriz. Aralarda kitap okumak, müzik dinlemek iyi gelebilir.
-Çalışma alanımızda konforumuzu sağlayabiliriz, rahat bir sandalye, bilgisayar ekranını rahat görebileceğimiz bir masa düzeni destek olacaktır.
-Çalışma alanımızın düzenli ve temiz tutmamız odaklanmamıza yardımcı olur, özellikle belgelerimizi saklamamız çocuklu evlerde önemlidir.
-20 dakikada bir ekrandan gözlerimizi ayırmamız küçük görünse de verimliliğimizin artması açısından önemlidir.
-Amaç listesi oluşturabilir ve çalışma planı yapabiliriz.
-Çalışırken dinleyebileceğiniz work playlist hazırlayabiliriz.
-Evde çalışma saatleri içerisinde sınırlarımızı belirlememiz önemli, her an ulaşılabilir olmak çalışma verimliliğimizi azaltacağından çalışma saatlerimiz içerisinde telefona ve kapı ziline bakmamalıyız.
-Her gün işe gidermiş gibi belirli bir saatte uyanmak ve çalışma kıyafetlerimizi giymek daha profesyonel ve motivasyonel hissetmemize yardımcı olacaktır.
-Çocuklu evlerde sessiz bir ortam sağlamak ve verimli çalışmak daha zor olabilir, çocukların etkinlik ve uyku saatlerini çalışma saatlerimize göre planlayabiliriz.
-Çocuklarımıza evden çalışmanız gerektiğini açıklayabilir ve çalışma kurallarını onlara anlatabiliriz.
Paylaş