Güncelleme Tarihi:
Gittikçe daha da stresli bir hal alan dünyamızda, oyun oynamanın stres yönetimi için birebir fayda sağladığı araştırmalarından yola çıkan The Body Shop, yeni yılda ürün ambalajlarını birbirinden eğlenceli oyunlarla süsledi. Tüm sene boyunca “kidulting”- yetişkin hayatına yaratıcı, eğlenceli oyunlar katmayı amaçlayan The Body Shop, içinizdeki çocuğu ortaya çıkarırken herkesi oyun oynamaya davet ediyor. Son zamanlarda popüler hale gelen kidult odaklı oyunlarla yetişkinler streslerinden arınırken kaybettikleri çocukluk duygusuyla yeniden tanışıyorlar. The Body Shop da bu sene quizlerden spinnerlara, labirentlerden zarlara kadar eğlenceli ve yaratıcı oyunlarla ürünlerine neşe katıyor.
Araştırmalara göre oyun oynamak bizi daha mutlu ve açık zihinli yaparken, aynı zamanda diğer insanlarla bağ kurmayı kolaylaştırıyor, yaratıcılığı arttırıyor ve depresyondaki kişilere yardım ediyor.
American Psychology Association tarafından yapılan Amerika'da Stres anketi araştırmalarına göre, Y Kuşağı (18-37 yaş aralığı), diğer nesillerden daha fazla stres altında olduğu ortaya çıkmış.
Uluslararası Pazar Araştırma Şirketi NPD Group’un yaptığı araştırmalardan birinde, geçen yıl satılan her 11 oyuncaktan birinin yetişkin (+18) bir birey tarafından kişisel kullanım için alındığını açıklandı.