Güncelleme Tarihi:
Dünyanın lider gevrek ekmek markası Wasa, inovatif ürünü Wasa Sandwich’ler ile sağlıklı atıştırma ihtiyacına keyifli bir cevap veriyor.
Alışılagelmiş sandviç tarzından farklı bir konsepte sahip olan Wasa Sandwich’ler, tam tahıllı içeriği ile sağlıklı, doğal, lezzetli ve aynı zamanda ambalajı ve yapısıyla pratik bir tüketim sağlıyor. 4 farklı çeşidiyle raflarda yerini alan Wasa Sandwich’ler, krem peynirli, krem peynirli&baharatlı, krem peynirli&domates-fesleğenli, krem peynirli&kırmızı biberli lezzetleriyle keyfine sağlık katmak isteyenlerin damak zevkine sunuluyor.
Wasa Sandwich’ler öğün aralarında atıştırmalık olarak tüketildiğinde vücudun günlük tam tahıl ihtiyacının karşılanmasına yardımcı oluyor. Ürünlerin içeriğinde koruyucu madde kullanılmıyor ve aynı zamanda içeriğindeki suyun yüksek oranda alınmış olması ürünlerin raf ömrünün uzun olmasını sağlıyor.
Tam çavdar ekmeği ve tam buğday ekmeğinden üretilen Wasa Sandwich’lerin diğer önemli bir özelliği de tahılın özü ve kepeği birbirinden ayrılmadığı için vitamin ve mineral yönünden oldukça zengin olmasıdır. Bu zenginlik, mide ve sindirim sistemi için faydalı olduğu gibi, kalp hastalığı ve Tip 2 diabet hastalığı riskini de azaltırken kilo alma riskini de en aza indirerek abur cubur ihtiyacını engeller.
Bu nedenlerle, tüketicilerin sağlıklı keyif ortağı olmak için yola çıkan Wasa Sandwich’ler, doğru beslenmek isteyenler ve formuna dikkat edenler için diyetisyenler tarafından da tavsiye edilen ideal bir üründür.
Wasa hakkında
Wasa, 1919 yılında İsveç’te kurulmuş bir unlu mamuller firmasıdır. Wasa, ekmeklerini doğal yöntemlerle, işlenmemiş tahıldan üretir. İsveçliler’in geleneksel ekmeği olan Wasa ürünleri yoğunlukla Avrupa olmak üzere 40’ın üzerinde ülkede ve ABD’de satılmaktadır. İsveç, Norveç ve Almanya’da üretim tesisleri bulunmaktadır. Wasa, 1999 yılında İtalya’nın dünyaca ünlü makarna markası da olan Barilla Gurup’a dahil olmuştur. Türkiye pazarında yenilikçi ürünleriyle kendine farklı bir yer edinen Wasa, sağlıklı tam tahıllı gevrek ekmeğin ana yemeklerde, sandviçlerin ise ara öğünlerde atıştırmalık olarak tüketimini hedefliyor. Wasa, halen yılda ortalama 60 bin ton ürün satışı gerçekleştirmektedir.