Oluşturulma Tarihi: Mayıs 27, 2016 09:50
Munich’in çocuk koleksiyonu artık Türkiye’de…
Renkli, eğlenceli ve fonksiyonel tasarımlarıyla dikkat çeken Munich; birbirinin aynı ürünlerden sıkılanlar için yeni sezonda da taze bir soluk olmaya devam ediyor. Geniş bir ürün gamına sahip olan marka; ikonik X logosunu, tarzıyla fark yaratmak isteyen küçük ayakların da beğenisine sunuyor.
Sporcuların ihtiyaçlarına göre tasarlanan ve bu sebeple ayak sağlına oldukça dikkat edilerek tasarlanan marka; renk çeşitliliği ve farklı dokulara sahip materyalleriyle beğeni kazanıyor. Munich; birbirinden canlı renkleri, metalik ışıltıları, farklı dokuma tekniklerini ve hayvan baskılı desenlerini çocuk koleksiyonuna da taşıyor.
Türkiye’de de mağazalaşma hedefleri bulunan Munich’in çocuk koleksiyonu B&G mağazalarında satışa sunuluyor.
KISA BİLGİLER
- Rugby, futbol, atletizm, hentbol, boks ve diğer spor dalları için tasarım yapan firma ikinci kuşak yöneticilerin yönetimde söz sahibi olmasıyla birlikte sokak tarzına yönelmiştir. Marka; Barcelona futbol takımının sponsorluğunu yaptığı dönemde uluslararası bilinirlik şansı yakalamıştır.
- Ekstrem sporlara desteğiyle dikkat çeken marka, Kawasaki Motor Yarış Takımı’nın sponsorluğunu yürütmektedir.
- MotoGP Dünya Şampiyonu Marc Marquez’in sponsoru olan Munich, üst düzey yarışçıyla birlikte hazırladığı kapsül koleksiyonuyla dünya çapında oldukça yüksek bir satış başarısı yakalamıştır.
- Tüketicilerine ayakkabılarını kişiselleştirme imkanı sağladığı “Munich My Way” kampanyasıyla 333 milyon farklı tasarım geliştiren marka; tüketicilerinden gelen yorumları koleksiyonlarına yansıtıyor.
- Her yıl 850 bin çiftin üzerinde ayakkabı üreten Munich’in satışlarının %46’sı spor, % 54’ü ise fashion koleksiyonlarına ait.