Güncelleme Tarihi:
Tüketicilerin yaşamlarını iyileştirmeye odaklanan P&G’nin Frankfurt’ taki ArGe merkezi Avrupa’daki en büyük merkezlerinden biri. 22,000 m2 çalışma alanına sahip merkezde 30 ayrı ülkeden 590 uzman çalışıyor. Çalışanlarının %60’nın kadın olduğu merkezde, çalışanların %25 i doktora derecesine sahip.
P&G’nin Orkid Türkiye Marka İletişim Müdür Yardımcısı Tunahan Kafa “Tüketici beklentilerini iyi anlamamızdaki başarının ana nedeni tüketicilerimizi iyi dinlemek. Bunun için çok çalışıyoruz. İnovasyonla ilerliyoruz, böylece kategorilerimiz hem büyüyor hem de kalıcı oluyor. Sürdürülebilir inovasyon bizim için önemli” diyor.
P&G Inovasyon merkezinde birebir Orkid ürünlerinin gelişiminde rol oynayan bilim insanları ile tanışmanın yanı sıra, Ağustos 2016’da yeni teknolojisiyle dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunulan, orkid bilim insanları ve dermatologlar tarafından yıllar boyu süren araştırmalar sonucunda geliştirilen, Orkid Platinum’un arkasındaki bilim ve teknolojiyi işin merkezinden dinleyip deneyimleme fırsatı yakaladık. Yeni Orkid Platinum yaklaşık 10 yıllık bir araştırmanın sonunda, dünya çapında 30’dan fazla patent başvurusu ile pedin üst yüzeyinde yıllardan sonra yapılan değişiklikle önemli bir inovasyon olarak görülmektedir.
Orkid ürünlerinin çok aşamalı testlerinin yapıldığı alanda gerçekleşen, hataya yer vermeyen deneylerin yapıldığı bölümlerde pedlerin farklı ölçülerde farklı şartlar altında, farklı sıvılarla test edilmeleri ve Orkid’in güvenirliğinin kanıtlandığı bölümleri gezmek gerçekten çok heyecan vericiydi. Tüm vücudun en büyük organı olan cildin sağlığı konusunda Orkid’in her bileşeni titizlikle incelemesi ve inovasyonu hem tüketici merkezli yaparak cilt sağlığında akıllarda şüphe bırakmayacak derinlikte çalışmalarını hep beraber dinledik.
Orkid pedini oluşturan tüm materyallerin tek tek incelendiği Demo Lab’da “kendi pedini yapma yarışması'' ile ped bileşenleri hakkında bilgi sahibi olduk. Ayrıca büyüteç ile yeni Orkid Platinum’daki mikro yastıkları görüp, beraber keşfettik. Yumuşaklığını ve emiciliğini eski Platinum ile kıyasladığımız demo çalışmalarında eskisine nazaran çok daha güçlü performans sahibi olduğunu deneyimledik. Sıvının jelleşerek kuruluğu sağlayan AGM teknolojisini bizzat deneyimledik. Bir kadının regl döneminde 2-3 saatte kaybedeceği sıvıyı yeni Orkid Platinum’un saniyeler içinde emip hiçbir şekilde sızdırmadığını gözlemledik.
Türk kadınlarının çok daha fazla talepkar olduğunu, konfor ve korumada en iyisini istediklerini dile getiren Kafa, Orkid Platinum’un özel günlerinde koruma ve yumuşaklığı bir arada bulmak isteyen Türk kadınları için geliştirildiğinin altını çizdi.