Güncelleme Tarihi:
Molfix, ‘hareket özgürlüğü yoksa, keşif de yoktur!’ mottosuyla geleceğin özgürce keşfeden bireylerini hazırlamak için harekete geçiyor. Bir bebeğin en temel ihtiyaçlarından birinin altının kuru olması gerektiğini bilen Molfix, bunun tek başına yeterli olmadığını savunuyor ve bebeğin hareket özgürlüğünün bezle kısıtlanmaması gerektiğini vurguluyor. Marka, keşfin önemine değindiği lansmanda; Prof. Dr. Hilal Mocan, ünlü sunucu Jess Molho ve Molfix Türkiye Pazarlama Müdürü Yeşim Varol’un keyifli sohbetiyle özel konuklarla bir araya geldi. Bebeklerin ve çocukların da davetli olduğu lansman büyük ilgi gördü.
Molfix Türkiye Pazarlama Müdürü Yeşim Varol, 3D teknolojili Molfix’in yeni nesil annelerin tercihi olacağını belitirken yeni stratejilerinin ‘Keşfeden Bebekler’ olduğunun altını çizdi; “Keşif tutkusu Molfix’in ilham kaynağı oldu; bebekler hayatı rahatça keşfetsin diye, onlara hareket özgürlüğü sağlamak için tasarlandı. Hedefimiz, dünyayı, hayatı merakla keşfeden bebeklerin bezi olmak. Çünkü rahat hareket eden bebeklerin dünyayı keşfettiğini biliyor ve bu keşfin özgüvenli büyümeleri için önemli olduğuna inanıyoruz” dedi.
Prof. Dr. Hilal Mocan bir bebeğin sağlıklı keşfi için hareket etmesi gerektiğini belirtti. “Bebeklerde keşif yolculuğu doğduğu andan itibaren ay ay gelişim gösterir. Fiziksel büyümeyle ve gelişen duyularla birlikte keşif yetenekleri ve merakları da giderek artar. Burada ebeveynlere düşen görev, doğru bir rehber olmak. Bebeğin hareketinde doğru beslenmesi kadar bezi de önemlidir. Bezi elastik, esnek, emici olursa onun rahat hareketini sağlar. Sarkma yapmazsa özgürce yürür, koşar, emekler… Keşif sürecinde rahatsızlık duyup dikkati dağılmazsa, konsantrasyon süresi uzar, çevresiyle daha çok ilgilenir, keşfeder ve öğrenir” dedi.
Mocan ayrıca, bebeğin keşif macerasında, özellikle 0-2 yaş arasında, akıllı telefon, tablet, televizyon gibi teknolojik araçlardan uzak tutulması gerektiğini, aksi takdirde nöron hücreleri arasında bağlantının azalarak, zeka gelişimini olumsuz yönde etkileyeceğini söyledi. Mocan, “İlk ay, ‘daha bebek hiçbir şeyin farkında değil’ demeyin, ilk ay için en etkili oyuncak insan yüzüdür’” diyerek her ayın ve yaşın keşif süreçlerine değindi.
Kampanyanın yüzü Jess Molho “Küçük kaşiflerim sayesinde ben de her gün yeni keşifler yapıyorum…”
Kampanyanın yüzü olan ünlü sunucu Jess Molho ise “10 yaşında bir erkek ve 5 yaşında bir kız babası olarak çocuklarıma daima keşfetmeleri için imkan tanıdım. Küçük kaşiflerim sayesinde ben de her gün yeni keşifler yapıyorum. Özgür bir şekilde öğrenmenin ne kadar kıymetli olduğunun farkındayım” dedi.