Marka ve İmaj Kitabı

Güncelleme Tarihi:

Marka ve İmaj Kitabı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 13, 2011 11:54

Marka oluşumu ve yönetimi için...

Haberin Devamı

Bugüne kadar birçok firma ve markaya sunduğu bilgi birikimini ‘’Marka Yönetimi ve İmaj” adlı yeni kitabında toplayan Marka Yönetim Danışmanı Mehmet Ak, işi marka ile olan herkesin faydalanabileceği marka oluşumu ve yönetimiyle ilgili eşsiz bir kaynak ve tüm profesyoneller için kılavuz bir kitap hazırladığını belirtti. Mehmet Ak’ın ‘’Marka Yönetimi ve İmaj” adlı yeni kitabı İngilizce, Japonca, Fransızca gibi birçok dile de çevrilecek.

Akademik geçmişi ve 20 yıllık iş tecrübesiyle marka yönetimi ve imaj konularında uzmanlaşan Mehmet Ak, markalaşma konusunda birçok kurum ve kuruluşa; Marka Yönetimi, İmaj, Pazarlama, Reklam ve Halkla İlişkiler konularında danışmanlık, eğitim ve uygulama hizmetleri veren ülkemizin marka uzmanlarından biridir.

Haberin Devamı

540 sayfalık, kuşe kâğıda basılı kitap, çok sayıda görselle desteklenmesinin yanı sıra iş örnekleri ve çalışma formları gibi yardımcı bilgilerle de donatıldı. Kitap Türkçeden sonra İngilizce, Çince, Japonca, Rusça, İspanyolca, Fransızca ve Almancaya çevrilerek dünya çapında geniş kitlelere ulaşacak.

Kitapta;

• Marka nedir?

• Kurumsal Kimlik

• Yöneticilik, Liderlik

• İnsan Kaynakları Yönetimi

• Ürün ve Pazarlama Yönetimi

• Marka Yönetimi ve Tutundurma

• Franchising

• Satış Yönetimi ve Temel Prensipleri

• Kişisel Satış ve İletişim Teknikleri

• CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)

• Görsel Kimlik/Çalışma Sistematiği

• Medya Planlama

• Reklam

• Propaganda

• Kurumsal PR

• Stratejik PR

• Kriz Yönetimi

• Marketing PR

• Sponsorluklar

• Basınla İlişkiler

gibi marka oluşumu ve yönetimi için gerekli başlıklar yer alıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!